Gifta sig sommaren 2008 ?
Hejsan jag undrar om någon ska gifta sig sommaren 2008 vore kul att bytta ideer.Man har så många funderingar .........
Hejsan jag undrar om någon ska gifta sig sommaren 2008 vore kul att bytta ideer.Man har så många funderingar .........
Ps visserligen är inte alla från Luleå
hejsantack för tipset hade vart kul om någon här uppe oxå ska gifta sig 2008 sommar. Skriv gärna : )
Ja, jag som sagt. Bor i Luleå. :)
jag skulle tycka det vore kul att höra lite om era bröllops planer .
Vart ni ska hadet och fest och tema mm.
Hej alla!
Vi ska oxå gifta oss i augusti nästa år! Men jag vet inte vart jag ska börja, det är ju så mycket! Försökte boka kyrka, men fick till svar att man ska göra det samma år som det ska ske..! Kom av mig lite då! Någon annan som fått samma svar? Bor i Stockholm.
vi gifter oss i jui nästa år... håller på å planerar för fullt... *ler*
moasmamma : hesan jag undrar ska du gifta dig i stockholm ?
Jag ska gifta mig i norrland och har fått prellimenärboka kyrkan .
Mitziemoe :går det bra att hitta någon klänning jag tycker det är så svårt . Och först måste man hitta skorna vilket är så svårt vill ha vita mormorskängor . Ja oj vad man jagar upp sig. : )
Vi ska gifta oss den 26.7.2008. Vi bor i finland och vi fick boka kyrkan redan nu vi boka den för någon vecka sedan och det var lika bra för just den dagen var den enda dag som hade blivit bokad sen tidigare. Håller på att kolla plats för mottagning efteråt. Finns väldigt dåligt av dom här som vi bor så blir tvungen att ha det på någon restaurang istället och vi bor i radhus så kan inte heller ordna hemma.
Varför måste man hitta skor först?