• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Fröken smultron

Ölandstok. Köp!!! Vi har också köpt marshaller som vi tänkte tända utanför festlokalen efter middagen (vid nio-tio-tiden). Vi var på bröllop i början av juli och då hade de marshaller på kvällen. Det var jättefint!

• FruÖlandstok

danis : jag bockar å bugar.. letade efter en vettig sidan innan men hamnade bara på massa sidor som gav felmeddelande.. den hamnar i favoriter.. redan runt åtta börjar solen ge vika den 1/9..

Fröken smultron:
    jupp då kör vi på det.. har hittat röda marshaller med vita prickar på.. så oss.. ska åka bort till rusta imon helt klart..

• Fluffbullarna

Oj, hade missat att det fanns en ny tråd!
    Här har det varken varit hippa eller sexa. En av M2bs kompisar tog mitt nummer för några veckor sen, men sen dess har jag inte hört ett knyst. Försökt kontakta dom via nätet också, men inget svar. Vill ju gärna ha liite koll på vad de planerar.
    En av mina bästisar (och toastmadam) åker bort den 24 och kommer tillbaka dagen innan bröllopet så har jag inte blivit hippad då blir det nog inget.

• Louise14

Jag gissar att många av oss som inte blivit hippade än kommer bli det nästa helg, tror många tycker helgen innan blir lite stressigt för brudparet, men dessvärre är det ju inte vi som bestämmer....

• FruÖlandstok

hm.. jag hoppas verkligen inte jag blir hippad nästa helg.. blir en kvällshippa i så fall.. å helgen innan kommer jag vara ett nervvrak.. fast det kanske är då jag behöver hippan som mest ;)

• Louise14

Ölandstok: ja, det kanske är så, kanske underlättar att slappna!

Oh, jag om min M2B blir bara kärare och kärare nu närme bröllopet vi kommer! Skall bli såååååå underbart! Några fler som åker på bröllopsresa i anslutning till bröllopet? Vi åker på måndagen.

• FruÖlandstok

Louise14
    åå jag vill också åka.. men vi har varken råd eller har möjlighet att ta semester.. så vi får satsa på nästa år.. vart far ni?

• Louise14

Vi åker till Sicilien i 10 dgr. Skall bli skönt. Då vi får bebbe i december så skall vi njuta massor av våran sista semester bara vi två på länge, länge! Synd på vinet bara.

• Fluffbullarna

Jag kommer att vara nervös till helgen då...

Vi får vänta med resan, våra kurser börjar 3 rep 5 september. Får se när vi har fått scheman hur det ser ut framöver. Vi kommer nog att åka till italien, men är lite osäkra på vart.

• sommarbrud08

Innan jag skriver nått vill jag bara säga till er..jag har sommarbrud08 som signatur, för att vi från början egentligen skulle gift oss nästa år, men vi ångrade oss.. så slipper ni bli snurriga och undra va sjutton jag gör här

Vi åker på bröllopsresa dagen efter.. till Kroatien antagligen har inte riktigt bestämt oss än kanske på tiden att göra de..
    Oj va jag börja bli nojjig nu.. håller på att på ett hysteriskt anfall här hemma,

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)