• Hoppfu­ll Romant­iker
    Äldre 2 Aug 00:08
    149404 visningar
    1359 svar
    1359
    149404

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:24

    Visst vore det gulligt. Speciellt eftersom han INTE är en ängel till humöret.. men söt som en docka. Ta en titt i galleriet. En mamma tycker väl iofs att sina egna barn är sötast.


    Ernhake skrev 2007-11-02 22:20:56 följande:
    Är det en liten blond kille passar änglavingar hus bra som helst!! Personligen fastnade jag för fjärilsvingarna men jag är löjligt förtjust i fjärila och trollsländor..
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:25

    Shit! Gå och lägga dig!!


    Jodie skrev 2007-11-02 22:16:43 följande:
    Har just kommit hem från en avskedsfest för en kollega som blev pensionerad i våras. God mat och goa människor, men ville hem tidigt för vi ska ha sonens 10-års barnkalas i morgon. De blir 8 grabbar i 10-års åldern... Hjääääälp, jag tror jag vill fly
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:25
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:26

    Herregud!! Han var juh något av det sötaste jag sett, en riktig charmör!!


    Waersta skrev 2007-11-02 22:24:38 följande:
    Visst vore det gulligt. Speciellt eftersom han INTE är en ängel till humöret.. men söt som en docka. Ta en titt i galleriet. En mamma tycker väl iofs att sina egna barn är sötast.
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:29
    Han kan när han vill.. men han borde verkligen ha horn i pannan.
    Ernhake skrev 2007-11-02 22:26:47 följande:
    Herregud!! Han var juh något av det sötaste jag sett, en riktig charmör!!
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:29

    Jag ser framemot mina barns kalas när de är 10!


    Jodie skrev 2007-11-02 22:28:46 följande:
    Nämen vafan... jag brukar ju sitta uppe till 2-3 på natten, jag kan inte somna så här tidigt! (Lägg till en timme, finländsk tid)
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:32

    Jodie

    Jag är imponerad, har inga barn men en sambo och det räcker än så länge =) Idag kom han och sken upp som en sol och sa att han längtade efter att ha barn och när de e så stora så att de kan göra experiment.. jag undrade lite oroligt vad för experiment han skall göra med våra barn. Han berättade att de skulle lägga en rulle mentos i en coca cola falska. Jag undrade varför och med ett leende fick jag till var "det blir sånt tryck så sen är det coca cola ÖVERALLT!!
    Hahaha.. så idag har jag allvarligt börjat fundera på att bli barnlös :)

  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:38

    Våra barn är ju "bara" 2 och 4år så än så länge så är ju föräldrar na med på kalaset.. inte så jobbigt alltså.


    Jodie skrev 2007-11-02 22:30:30 följande:
    Hurdana kalas har ni nu då...? 10-års kalas är INTE lugna...
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:40

    Akta dig, snart har du cola i hela ditt hem!!!

    hehe.. kemilåda, det väcker minnen från barndomen. Jag och min pappa experimenterade ofta.. en gång gick det så långt att vi höll på att sätta fyr på huset =)


    Jodie skrev 2007-11-02 22:36:04 följande:
    HAHA! Akta dig, både små och stora killar är ju annorlunda än vi prinsessor. Lustigt du nämner "experiment" - för sonen fick en experimentlåda av min svägerska med man (min mans syster med man, alltså) till 10-års dagen. I går byggde han en (håll i er) likströmsmotor. Jag är DJUPT imponerad.
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:41
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:41

    Lik mamma men söt ändå är Oliver. En kopia av pappa säga det iofs..


    Jodie skrev 2007-11-02 22:32:26 följande:
    WaerstaOj sötis, vilken gullig liten kille (?) du har - med Mumin-mössa till och med!
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:43

    Coolt med expriment! Min karl förstår inte riktigt hur små barnen är.. han kan berätta spökhistorier och grejer för dem så de inte kan sova.
    Vore bättre han körde med colan.


    Ernhake skrev 2007-11-02 22:40:26 följande:
    Akta dig, snart har du cola i hela ditt hem!!!hehe.. kemilåda, det väcker minnen från barndomen. Jag och min pappa experimenterade ofta.. en gång gick det så långt att vi höll på att sätta fyr på huset =)
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:48

    Hahaha!! När jag va liten så sa min mamma att hon ställde ut mig till vargarna när jag var jobbig men att inte ens de ville ha mig så hon fick ta hem mig igen.. Tog ett tag innan jag fattade att hon inte menade det på riktigt, jag va jätteolycklig och funderade på att göra som rasmus på luffen.. så jag packade en väska och gick men jag visste inte var jag skulle ta vägen så jag satt på lekplatsen med min väska nån timme innan mamma kom ut och hämtade hem mig och förklarade läget =)


    Waersta skrev 2007-11-02 22:43:08 följande:
    Coolt med expriment! Min karl förstår inte riktigt hur små barnen är.. han kan berätta spökhistorier och grejer för dem så de inte kan sova.Vore bättre han körde med colan.
  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:51

    Haha! Barn tar ju allt väldigt allvarligt, de kan ju inte det där med skoj och lögner.
    Alvin fyra kan titta på mig och säga "mamma, jag har inget i fickan" Han försöker liksom dölja att han tagit något han inte får, men vet inte hur han ska göra. Därför sitter han med båda händerna över fickan och försöker gömma hemligheter samtidigt som han försöker övertyga mig om att det inte är något.

    *svamlar*


    Ernhake skrev 2007-11-02 22:48:00 följande:
    Hahaha!! När jag va liten så sa min mamma att hon ställde ut mig till vargarna när jag var jobbig men att inte ens de ville ha mig så hon fick ta hem mig igen.. Tog ett tag innan jag fattade att hon inte menade det på riktigt, jag va jätteolycklig och funderade på att göra som rasmus på luffen.. så jag packade en väska och gick men jag visste inte var jag skulle ta vägen så jag satt på lekplatsen med min väska nån timme innan mamma kom ut och hämtade hem mig och förklarade läget =)
  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:53

    Barn är så underbara!! De säger verkligen precis vad de tänker och tycker. Vi vuxna har mycket att lära från dessa små.

  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:54

    Vem åkte ut ur Idol??

  • Waerst­a
    Äldre 2 Nov 22:54

    SAM!! Äntligen!

  • Äldre 2 Nov 22:56

    OJ, här har det varit fart ikväll. Jag tänker dock titta på "Isprinsessan" (missade det på tv eftersom jag var på konsert, men ska kolla på nätet). Pojkvännen och jag har nämligen högläst den boken, så ska bli kul att se filmatiseringen.

  • Lajsan
    Äldre 2 Nov 22:58

    hejsan svejsan
    håller med Waersta - Äntligen Sam.

  • Ernhak­e
    Äldre 2 Nov 22:59

    Vem är eran idol favorit då?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!