PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
du tog en paus... lr var det en rökpaus?
Puffpaus kanske?
zukigirl....
psst
vilket bra skämt du drog på den andra tråden...att klänningen skulle vara fin...hahahahah ett skämt i hästlängder.
men du kanske ska hålla dej här inne med sånna skämt! :D :D :D :D :D :D
åsita
jag kände att det var dags att äta....
blir lite dåligt med det efter jag starta panik tråden...
dumt av mej ska inte göras om! :D :D :D
Liinda_e :
*asg* Faktiskt så tyckte jag den var skithäftig! Men jag skulle inte ta på mig den själv iofs. Men helt klart cool! Vågar man ha en sån klänning på sig så är man fan modig. Men ännu modigare att våga visa den för bridezilla-pöbeln härinne!
Jag skrev också i den tråden att klänningen var fin...Det var INTE ett skämt!
Men Zuki o jag har några fler år på nacken än vad många andra här inne har- vi har genomlevt mer mode och burit saker som har varit bra mycket mer hemskt och mycket fulare än så!!!
Jaha... nu ringde karlskrället...Kanske borde fixa lite käk till kvällen...
Håller med Zuki till 100%- bridezillapöbel var ett utmärkt samlingsnamn!!!
Lady o Lufsen :
HU JA!!!!
det var ju det jag gissade om klänningen att folk som är äldre än mej gillar den (jag e 25)
jag tänker bara på gamla dåliga skräck filmer från 80 talet med ngn galen bride zilla som har kniv i handen....
fast modigt att lägga upp den hära vill jag lova att jag oxå tycker!
nä ursh nu blev detta seriöst....tråkigt....*förlåt*
Lady och Lufsen
Nu antar du att du vet vad jag har burit genom åren... Även jag hjar haft mina glansdagar!
glömde nästen...Liinda är bäst!