PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
ja just det, glömde visst...
liinda e bäst liinda e bäst!!!!
Varför ska Zukigirl ha en sten för?
åsita : Vi är alla mer eller mindre lost... Det är det som är så skoj. Ingen vet vad den andre pratar om. Hittintils har vi diskuterat så skilda saker som färgtem, gurkor, skedmonster, tamponger i öronen, slickepinnar och att Brad Pitt brukar sova över hos mig... Och det var bara typ en promille av allt!
Zukigirl
Du menar alltså vardagliga saker med andra ord?
Zukigirl
har du ingen egen sten? Varför ska du ha min om jag mot förmodan skulle ha en i den där berömda ringen som jag antagligen inte heller har.....
därför att hon e girig!!!
passa dej
fortsätt mässa över mej ni....
jag trivs bara bättre och bättre här på bt....
aaaaahhhh *lutar mej bekvämt tillbaka med händerna knäppta i nacken*
det är jag som är gud!
Liinda_e :
Om jag är girig så har du hybris! *mjaauu*
oj oj oj oj....jag kanske råkar anmäla min egen tråd om du inte e snäll.....
vad ska dudå göra på dagarna....
HAHAHA... Det skull du ALDRIG göra för vad skulle DU då göra om dagaran!!?? Nu ska jag gå o städa lite... Fotografen ska komma hit o diskutera foton...*s*