• chihiro

Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..

Vi har hittat en danslärare som kan lära oss en dirty dancin koreografi passande för bröllopet, men han vill ha 2000:- för 3-4 lektioner plus 250:-/timme om vi tar den lokal han har tillgång till. Så det blir lite mycke för oss, men han föreslog att vi kanske kan hitta något mer par? Så någon som är intresserad? Vi gifter oss 18/8 så det måste vara rätt snart.
    Lokalen är för tillfället Danscompagniet - fridhemsplan.

• Svar på tråden Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..
  • söderö

Vill bara önska er andra lycka till med dansen (och bröllopen så klart). Vi har övat flitigt hemma och det börjar gå bättre även om vi inte är riktigt redo för publik ännu. Tur att vi har en vecka till innan det är dags. Vi har skippat "Good times" dansen och kommer istället att fortsätta första dansen med lyftet som de gör i filmen. Tusen tack för filmen Rebecka, det hade inte gått utan den!

• chihiro

ska ni köra med springlyftet ????? ¤imponerad¤

• chihiro

Nästa två lektioner blir ti 31 17.15 och ons 1 17,15. Och lektionerna kostar 384:-/par ungefär. kommer inte ihåg den exakta siffran i huvet men det är bara någon krona mer el mindre.

Så Cameline glöm in bort att komma

• Septembercess

hej
    vi är mkt intresserade, jag jobbar oftast på helger men både jag och min blivande är ledig på vardagar efter 15.00.
    Vi gifter oss om 1,5 månad.
    min mail är troja295@hotmail.com

• Goldensea

28/6 2008, vi gifter oss nästa år och är intresserade av att lära oss den dansen.

Har heeelt missat den här tråden. Har ju efterfrågat lärare i andra trådar. Som det kan gå när man inte hänger här 24/7.

Hur går det för er som tar lektionerna nu? Är de givande?

Jag vore jättetacksam om ni vill maila över adressen till läraren.

a.n.joensson@gmail.com är min adress.

• chihiro

Septembercess

Vi har två lektioner kvar dom är imorgon tisdag 17,15 och på onsdag 17,15. Vi kommer ha ett par som är där första gången. Vill ni hänga på så säg till så snart som möjligt!

Goldensea
    Det går jätte bra än så länge tycker jag men vi har ju bara haft en lektion än så länge. och jag är iaf nöjd med läraren
    Ska maila adressen till honom lite senare! Anna

• Cameline

VA duktiga ni var tjejer...

Vi hade lite problem där..som ni säkert såg med de där snabba stegen men men

Hoppas att vi kan komma i morogn..ska försöka snacka med jobbet..

Annars måste jag bara önska er också ett Lycka Till !!

Ni kommer att klara detta galant!

• Cameline

chihiro : Hojta till när du e påloggad kan jag logga på oxå för filmen!

Jättebra initiativ!!

Tusen tack!

• Cameline

aha sök på
    Dirty Dancing UK - Julia and James First Dance

• chihiro

Cameline

Haha, det va där jag såg det och fick idéen ;)
    Ni va duktiga ni oxå!! Vi andra har ju haft en vecka på oss att smälta koreografin så det blir ju lite skillnad så klart, du skulle sett oss förra veckan ;)
    Vi håller tummarna för att ni kan komma idag Och så skickar jag filmen så snart jag fått den av Maria!

• Cameline

Vi kan komma ikväll me!
    Vi ses där!!

Svar på tråden Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..