Inlägg från: chihiro |Visa alla inlägg
  • chihiro

Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..

Vi har hittat en danslärare som kan lära oss en dirty dancin koreografi passande för bröllopet, men han vill ha 2000:- för 3-4 lektioner plus 250:-/timme om vi tar den lokal han har tillgång till. Så det blir lite mycke för oss, men han föreslog att vi kanske kan hitta något mer par? Så någon som är intresserad? Vi gifter oss 18/8 så det måste vara rätt snart.
    Lokalen är för tillfället Danscompagniet - fridhemsplan.

• Svar på tråden Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..
  • chihiro

Cameline

vi hade oxå tänkt time of my life...Jag ska maila och fråga om hur lång tid det blir per gång.

• chihiro

jag har bara semester en vecka till, men för det här så får vi klämma in det när det går .. Jag har mailat honom nu iaf, får nog vänta till imorrn med svar.

Inga fler som vill vara med kanske ?? så får vi ner kostnaden något till

• chihiro

tja just nu är vi två par här i tråden, men som sagt vi blir gärna fler så vi kan få ner kostnaden något.

• chihiro

Ok så här verkar det vara

ca 4 lektioner 2 timmar per gång blir totalt 4000:-

1par = 2000:- /person
    2par = 1000:- /person
    3par = 666:- /person
    4par = 500:- /person

Men det beror ju som sagt på hur snabbt alla lär sig, vi kanske inte behöver köra 2 timmar per gång.

• chihiro

fast personligen så brukar jag tycka att 1 ½ timme är rätt lagom för en danslektion, jag brukar vara hyffsat slutkörd. men ingenting är ju besämt än.

• chihiro

Har bett om förslag på när han har tid, så nu är det bara vänta och se vad som händer.
    Men vi är två el tre par nu ?

• chihiro

Har nu fått svar från Olle han skrev så här "Ti, on el to ca kl 16.30 till veckan? Måste dock kolla med DansCompagniet om
    det går...vet inte annars var vi ska vara."

Så vad säger ni ?

• chihiro

?????? Kom igen tjejer (och killar om det finns några här ;) ) vi måste vara lite snabba nu om det ska bli något av allt.

Svar på tråden Vi behöver fler par till en danskurs i Dirty Dancing..