Rosenblad till dukning
Jag vill gärna strö rosenblad på dukarna som bordsdekoration. Är det någon som vet vilka rosenblad man ska ha? Ska man köpa rosor och rycka bort bladen, köpa torkade eller konstgjorda? Någon som vet???
Jag vill gärna strö rosenblad på dukarna som bordsdekoration. Är det någon som vet vilka rosenblad man ska ha? Ska man köpa rosor och rycka bort bladen, köpa torkade eller konstgjorda? Någon som vet???
Måste verkligen rekommendera www.loswedding.com Vilken snabb leverans och vilken service. :D
Vi hade rosblad från IKEA på honnörs bordet, det såg jättefint ut.... Vi matchade det med vita glasstenar och helt vanliga silverkulor (såna man har till tårtor)
finns två bilder från när dukningen var nästan klar:
alexdado.weddingannouncer.com/photoalbums-30612/379134.html
alexdado.weddingannouncer.com/photoalbums-30612/379135.html
amorin - Jätte fin sida!
Hur gjorde du för att ha så få sidor?
På min så blir det så många, hur tar man bort det?
leticiamartin.weddingannouncer.com/
Fick våra rosblad från www.loswedding.com igår.. Jag är jätte nöjd!
amorin
exakt såna där små glasstenar vill jag ha till våran dukning!!!!
Puman-prinsen
Under "your pages" kan man välja vilka som ska vara publicerade och vilka som inte ska vara det!
Majlor
Hittade de på village om jag inte minns fel!
amorin - Tack så JÄTTE mycket
Puman-prinsen
Så lite så, bara glad att kunna hjälpa!
Ni som tänker dekorera borden med rosblad, hur ska resterande delen av borden se ut? ska ni ha rosor för att matcha upp bladen eller hur gör man det snyggast?
Dom vita och röda säljs för 9 kr per ask nu. Men jag letar efter rosa blad var finns det förutom på ikea. På ikea finns dom ju aldrig hemma.
puffar lite för min fråga