Rosenblad till dukning
Jag vill gärna strö rosenblad på dukarna som bordsdekoration. Är det någon som vet vilka rosenblad man ska ha? Ska man köpa rosor och rycka bort bladen, köpa torkade eller konstgjorda? Någon som vet???
Jag vill gärna strö rosenblad på dukarna som bordsdekoration. Är det någon som vet vilka rosenblad man ska ha? Ska man köpa rosor och rycka bort bladen, köpa torkade eller konstgjorda? Någon som vet???
Köp dem eller buda på E-bay. Det gjorde jag. 500 rosblad för 85 kr med frakten! Har fått dem nu och de var jättefina.
img.auctiva.com/imgdata/0/8/2/9/3/3/webimg/20431768_tp.jpg
Kolla här:
search.ebay.com/rose-petals_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQfsprZ0QQssPageNameZWD7S
jag köpte gammler rosa och vita/lime färgade rosblad från Ikea,tänkte strö ut dom som löpare längs borden och därimellan ska det stå blockljus i olika storlekar.
Köpte både de mörkt röda o rosa rosenblad på IKEA Kållered i tisdags.
Fejk alltså men jag tyckte de var riktigt fina. 19:- tyckte jag var bra pris om man inte ska ha jätte många ;)
såg att calligraphen hade rosblad ca 60st för 39kr. Ville köpa på ikea men här har dom bara dom gula, ska dom inte ha alla färger hemma?
Hoffsan
Är det inte krångligt att beställa och betala med dollar?? Hur lång tid tog det för dig att få dem?? /Maria
vi hade endast rosblad runt tårtan. Så jag tog de rosorna vi hade i kyrkan och strödde ut bladen på borden. De höll i flera timmar och var jättefina.
Det var faktiskt floristen som tipsade om det. Så kan man återanvända dem man har i kyrkan. (Om man nu dekorerar där)
Vi köpte oxå på IKEA. Hade tänkt mig helvita först men det blev skitsnyggt med dem som är vita och vita med grönt nertill (är blandat i den asken).
Kolla på IKEA's hemsida vilken affär ni ska till och vilka de har hemma... den uppdateras ju hela tiden =)
Nej det är jättelätt. Har beställt/budat på massor av grejor därifrån. Man betalar via något som heter Paypal så summan dras från ditt konto direkt. Superenkelt. Det brukar ta en vecka innan man får grejorna.
Man ska alltid kolla deras omdömen innan man budar eller köper något först.
Ví har köpt röda på IKEA, super fina ;) Ska strö dem i mitten på borden... Kolla i god tid bara för har de inte hemma kan det ta lite tid innan de får hem och de går åt som smör, iallafall här i Malmö :)
Vi väntade 6 veckor från det att vi var där och de var slut tills att de fick hem!
"SMYCKA" heter de konstgjorda rosenbladen på ikea