• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • madlin

Snitte: jo det var ju lite eländigt med att hon skadade sig vår solist. Vi fick vänta 20 minuter på en reservsolist som fick kompa lite med gitarristen, så det blev väl sisådär - men kanon för att ha repat så lite ihop (max 5-10 minuter när hon kom).

Imorgon ska vi boka bröllopsresan, efter mycket om o men så avbokar vi Brasilien och väljer Thailand. Vi tar Brasilien lagomt till vår ettårs bröllopsdag ;) Så om 2 månader åker vi och gottar oss i 2 eller 3 veckor, har inte bestämt oss ännu. Ska sova på saken *s*

Och inga bilder ännu, fotografen håller på o småretuscherar och sagt att hon skickar bilderna i mitten av veckan. Så har vi tur kommer de lagomt till på Fredag! Spännande! Har inte sett några bilder ännu!

• Mrs_B

Nu har vi träffat och pratat med prästen. Han var ung han, inte mycket äldre än oss, kändes lite konstigt men men......

Han godkände allt jag gjort (vigselprogrammet) så det kändes ju bra och sen fick vi provgå i kyrkan och öva inför den stora dagen. Spännande!!!!!!!

Allt gick bra och nu börjar det närma sig. :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej nu har nyss mina tärnor gått hem :) vi har haft en liten bröllopskväll och som ni säkert har hört många grr förut så har ju inte mina tärnor varit de mest engagerade... ;)
    men det var kul! vi pratade och planerade.. eller ja de lyssnade på vad jag planerat :)

mysigt iallfall!
    madlin: härligt med thailand! som sagt brasilien hinner ni ju sen! vi längtar också efter bilder ;)

Mrs_B:jag tror det kan vara positivt med en ung präst! kul! skönt att han godkände vigselprogrammet också ;)

• Anettan73

Pumpkin- Jo det är utbyggt o kostar 195:- per år tror jag det var... Och då var d en hel del sider om d inte var så att det var obegänsat, kommer inte ihåg...

• blivandefruandersson0?

tjejer här en länk med kort version av videon och lite bilder mer kommer sedan

• Annim

blivandefruandersson0?; Såg er fina film från bröllopet!
    Är det G:la kyrkan i Åtvidaberg?
    Där vi oxå ska gifta oss, fast när ni firat erat första år som gifta!
    Den 16 Augusti 2008 står vi på tur!

• Pumpkin

Tjoho! Äntligen ett nytt nummer av Bröllopsguiden ute i butik! *tipsar*

• Anettan73

Pumpkin- Tackar för infon... Tror inte den finns här nere. Hittar bara allt om bröllop Fast jag bor ju iofs i en håla vid namn Eslöv

• Pumpkin

Anettan: Å andra sidan så kom sista numret av Bröllopsguiden i våras nån gång och den brukar ta slut ganska fort, så det kan ju helt enkelt vara så att du inte sett den pga det. Den verkar ha kommit igår, så kolla igen

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7