• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • Buslinna

Smutt,
    Weeee! Supergrattis!!! Fy, vad skönt att komma förbi det strecket!!! *längtar*

zica,
    Jag åt pulver och en kolhydratssnål sallad (lite blandsallad, fyra-fem plommontomater, en halv avokado, ett par skivor vällagrad ost och runt en dryg deciliter räkor) till lunch på vardagarna och bara pulver på helgen. Gick ner 5,7 under första veckan.

Med den starten hoppas jag att jag hinner med cirka tio kilo på fyra och en halv vecka. Men det är ju väldigt individuellt, så det är vanskligt att gissa hur mycket du kommer att gå ner.

• Smutt

Buslinna

Ja jag vet! det var en sån kick att se att man kommit förbi 80!

• Buslinna

Superkul Smutt!! :)

Längtar också! :)

• zica

Buslinna: Jo förstår att det är svårt men bara kul med gissningar =) Gick ju ner 5 kg på en vecka förra gången så jag hoppas på det igen =) Vi får se...

Ska lägga mig nu men längtar verkligen till jag sätter igång igen =)

Funderade på en grej, dessa chocklad bars är dom lika effektiva som drinkarna...eller är det bara om man verkligen tröttnar på drinkar?...

nattinatt!!

• Buslinna

Barerna ska ju inte ätas på ren kur eftersom de innehåller för många kalorier för ketos, så de är med andra ord inte lika effektiva som pulver.

Provade jordgubbsvarianten en gång - fick en gratis av min konsulent. Väldigt söt, men mumsig.

• Smutt

var med sugen att prova barsen. men min konsulent rekommenderade de inte. Men nu börjar jag tycka riktigt mycket om shakesen!

• zica

ok bra då vet jag.
    Skulle vara så kul att komma tillbaka till jobbet efter fyra veckor som en helt ny person, hoppas iaf på 10 kg, ska nog köra ren kur iaf ett tag...Kanske en vecka..
    Känner mig så himla sladdrig nu så jag är verkligen taggad =) Läääängtar =)

• bambi1

Är det nån mer än mig som känner ett sån sug efter chips/godis/snacks så fort det blir helg? Det är väldigt jobbigt.. under veckorna känner jag inte alls nåt sug... men så fort det blir fredag/lördag så kommer det :(

Dag 13 idag... kämpar vidare!

bambi.bloggagratis.se

• Tjocksmockan

Är på 7:e dagen idag, började förra söndagen. Har försvunnit 4,1 kg av mig Började på 85,9 och nu på morgonen visade vågen på 81,8. Känns riktigt bra. Är inte hungrig eller sugen på mat heller, för det mesta, så det är inga större problem heller. Problemet är att jag känner mig så svag, periodvis känns det som jag inte orkar gå, och på morgnarna är det verkligen både skakigt och yrt och tröttsamt. Det är lite obehagligt. Jag hoppas att detta inte kommer att bli värre för då kommer jag nog avbryta kuren, och det vore ju synd, eftersom jag inte har några problem med att hålla mig borta från mat...

Alla mest pratar om hur "hög" man känner sig, men är det ingen som känner sig lika matt som jag ???

• bambi1

Hej!

Jag brukar också känna mig matt och yr till och från och jag märker direkt skillnad när jag har druckit en flaska vatten (50 cl). Testa så får du se!

Kram!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7