• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • helenaoandreas

ok så nu har jag bestämt mig att också ge detta ett försök. har beställt grejer i dag. var har ni för favortier ? eller ni har provat det mesta ? jag hoppas detta verkligen funkar nu, har som sagt provat det mesta. idag väger jag 66 men vill ner till 54-55. jag är bara 157 cm lång.

• wife 2 be - been wife

Hejsan alla glada kämpande människor.
    Får jag vara med här?
    Har precis gått med i xtravaganzas viktreduceringsprogram. Liknande cambridgekuren. Har tidigare provat cambridgekuren och lyckats gå ner åtskilliga kilon. Problemet har bara varit att hålla vikten efteråt. på xtravaganzas viktminskningsprogram äter man precis som med cambridgekuren 3 påsar om dagen på ren kur. (fast cambridge smakar mkt godare)
    Har varit på möte idag på xtravaganza. Kommer att gå dit en gång i veckan på gruppträffar. Körde igång igår
    Startvikt 79,2
    Mål 62
    Går intensivkurs och skall hålla på med helkur i 8 veckor...54 dagar kvar. Känns som om X.V är lite strängre. Inget tuggumi, inga suketter, inget mineralvatten köpt ifrån affär. Bara påsar och träning minst 3 dgr i veckan.

Wish me luck

• bambibloggagratisse

Min favorit är kakao-smaken.. jag körde BARA den i tre veckor ren kur!

• wife 2 be - been wife

När jag gick på camridge var mina klara favoriter, kakao, vanilj och jordgubb. Brukade äta jordgubb på morgonen för den upplevde jag inte så söt som de andra. Vaniljen smakar vaniljsås. Jättegod. Fast jag hålller nog med bambi. kakao är klart godast

• wife 2 be - been wife

Glömde ju att tala om att jag vägde mig i morse.
    Sedan jag startat i måndags

startvikt 79,2
    Morgonvikt idag 77,2

• 20071117

jaha då har en och en halv vecka gått och nu väger jag 69,4 kg.
    Det är totalt minus 3,3 kg. Ska säga att jag fuskade i helgen med en pizza...det var ingen höjdare! Ont i magen i två dagar =)

Kämpa på nu och fyll i era resultat så att vi kan peppa varandra!

• fjäskan

Jag gick på CK för en herrans massa år sedan nu och det gick jättebra och ja höll min nya vikt i ca 2 år sedan började ja gå upp igen fast ja måste skylla lite på min konsulent som inte brydde sig ett smack och ja föll tillbaka till gamla vanor. Ja jag har ju så klart mig själv att skylla oxå så klart.

Nu vill jag köra igång igen

Har försökt innan men brutit men inte varit motiverad, nu har jag en klänning och ska vara bröllopsgäst om en månad

Vill bara tappa så jag inte känner mig som en flodhäst, så antal kilo spelar ingen roll men dom är jäkligt kul att se trilla bort dag efter dag..........

Börjar på måndag
    I´ll keep u updated

• wife 2 be - been wife

Morgonvikt: 76,1
    Startvikt 24/9: 79,2

Har dessutom tappat nästan 6% i fett. Jippie. Snart bara 7 veckor kvar...

• spanska flugan

zezan: tack för lycka till:et!

jag blev sjuk (kände mig krasslig redan dagien innan jag skulle startat sist (17 sept) och alla i familjen blev sk´juka under veckan som kom . jag valde att vänta med min start - tänkte att det skuole säkert göra att jag blev svagare och att även jag blev sjuk -men jag åkte på sjuka ändå och har nyss avslutat en penicillin kur. Så NU ska jag starta! MIna påsar bara väntar o väntar på mig !

Dessvärre har jag sett en anledning till att njuta lite extra så chansen bjudits (det värsta man kan göra....jag VET! )så nu kan jag tänka mig att startvikten är mer än senast...ja,ja jag ska endast väga mig måndagmorgon nu och det blir en rapportering i morgon mao. Kommer blogga vidare om min viktresa neråt !

Lycka till alla!

• wife 2 be - been wife

Jag njöt oxå lite extra de sista dagarna. Var bl a på kräftskiva. Mums. Men nu ligger jag i rejält

• helenaoandreas

har beställt nu, men valde att beställa från sidan på internet pga att jag jobbar så dumt och att det inte fanns några tider som passade med dem två kon.. som bor här. tänkte börja nu på lördag. man säger ju alltid att man skall börja på måndagen men nu jäkla blir det på lördag. tycker att alla här är jätte duktiga och tappra. känns skönt att det är fler som sitter i samma båt.
    lycka till alla.

• fjäskan

Japp nu var man igång !
    Måndag gick la inget vidare men istället för att bryta helt så satsatde jag allt för tisdagen och den har gått jättebra !

Ska ställa mig på vågen imorgonbitti för att få en startvikt.

Ni ska jag nana, natti natti

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7