Jag har precis provat lite nya kläder inför hösten. De gamla är ju för stora, men samtidigt vill jag inte köpa för mycket heller - det är ju mer som är på väg bort. :) Och jag kan nu ha två storlekar mindre än jag kunde i vintras! Tjohoo! :D
Dree,
Du är ju "gammal i gemet", men jag säger det ändå, uti fall att: tänk på att soppan inte får koka om du värmer den färdigblandad! Det brukar rekommenderas att inte värma den så. :)
Skönt att det går snabbt för dig så här i början! Alltid peppande. :)
Sillbritt,
Det var så lite så. :)
lillamejj,
Försök att hitta på något annat när du blir hungrig. Ta en kopp te om du gillar te, ett bad, en promenad, titta på en film, spela något spel på datorn, ring en kompis, läs en bra bok eller vad som nbu krävs för att du ska tänka på något annat! Drick också mer. :)
Om du bara måste ha något så finns det alternativ till brödet, som inte försenar ketosen på samma sätt som kolhydratsstinnt bröd. :) Prova några räkor, lite hårdost, en bit skinka eller något liknande (tänk bara på att det inte ska innehålla socker, vilket en del korv kan göra). På det sättet kan du få i dig något litet utan att förlänga "plågan" för dig. :)
Kom också ihåg att det jobbiga kommer att gå över mycket snabbare än du tror! Var bara maniskt noggrann med att dricka ALLT vatten så löser det sig inom kort. :)