• thebrud

tejpa tuttarna?

Jag ska ha en axelbandslös klänning där ryggen är bar ganska långt ned så jag kommer inte kunna ha någon BH alls.Vet ni smarta brudar vad som funkar bäst när man ska tejpa runt brösten? Har sett på Cubus,där kostar de 169 kr så man vill ju veta att det funkar bra. Såg något inlägg tidigare här men hittar inte igen det nu,tyyypiskt!Hilfe!! :)

• Svar på tråden tejpa tuttarna?
  • 2B Mrs Duveskog

Hejsan!
    Jag tejpade tuttarna en gång med silvertejp och visst den kanske är giftig men jag mår bra Tittade på något skönhetsprogram innan och det var där jag fick idén. De använde sig också av silvertejp och tricket är att trycka av den på en handduk eller dyl. innan ca 3 ggr. och sedan är det bara att tejpa på... Det blir ingen wax-effekt efteråt och det gjorde inte särskilt ont heller. Det satt jättebra! Fast det kanske är bättre att använda sig av tejp som är avsedd för brösttejpningar

• HelleBelle

har ni testad silicon lösbröst/bh? kupor som man sätter fast på samma sätt som man har stay ups. se bild.

www.sexvaruhuset.nu/images/522937.jpg

finns lite över allt på nätet. googla på skin bra el skinbra

• silverdrake

måste bara berätta om när jag på ett nyårsfirande skulle ha en klänning med djupt skuren rygg och hade köpt sådana där kupor som är självfästande= klistriga..

1. det var skitsvårt att få på dom så dom satt jämt, den ena tutten hamnade lite högre än den andra,

2. efter några timmar började det lossna ca 2cm i kanterna (gjorde ont) och kändes mysko med för den delen

3. när jag skulle ta bort dom på kvällen sen, gjorde det FÖRBANNAT ont, tänk plåster fast hundra gånger värre och på bröstens känsliga hud, trots att det lossnade lite tidigare så satt det som berget mitt på...

4. klistret satt kvar på huden vilket klistrade ihop tuttarna med huden precis under, gjorde också ont och kändes konstigt, inte skönt att sova med kan jag ju säga

5. det var jättesvårt att få bort klistret sen på nyårsdagen, fick smörja på med massa massa olja och sen lägga mig i ett bad i flera timmar, till slut lossnade det och då var jag helt rödskavd på mina stackars utsatta liljekullar...

så kan det gå ;)

så prova gärna innan för att vara säker på att det inte blir som för mig :D

• silverdrake

men det där var för kanske 7 år sen så boob-klister-grejerna kanske har utveclats sen dess. har inte vågat prova någon mer gång :D:D:D

• kentfantast

"mina stackars utsatta liljekullar"

• silverdrake

:D:D:D:D:D:D:D (skulle det ju vara)

• zukigirl

silverdrake :
    *asg* Det uttrycket ska jag börja använda mig av till sambon...

• 10augusti07

Jag hade jättesvårt jag med för det där, först ev. tejpa, sen om jag kunde hitta nån bh som gick ner något (har v-ringad rygg). Men eftersom jag har stl F i kupa, så sket det sig, de gick upp till DD, och hin rekommendera inte mig att ha det för att jag hade tung byst. i all panik så köpte jag sånt där band, som leder bh:n ner där bak, och knäpps på framsidan. Först tänkte jag på hur det skulle se ut, men jag chansa och köpte dem för 100 spänn. Och det funka! Om man inte visste om det så såg man det inte igenom klänningen! Så det kommer jag ha. Så mitt tips till dig är att det går inte att ha sån där tejp om man har för stor byst.
    Lycka till!

• thebrud

Tack för alla underbara tips!! NÅT måste ju funka på mig åsså :) Ska genast bege mig ut i djungeln å testa!!

Svar på tråden tejpa tuttarna?