• thebrud

tejpa tuttarna?

Jag ska ha en axelbandslös klänning där ryggen är bar ganska långt ned så jag kommer inte kunna ha någon BH alls.Vet ni smarta brudar vad som funkar bäst när man ska tejpa runt brösten? Har sett på Cubus,där kostar de 169 kr så man vill ju veta att det funkar bra. Såg något inlägg tidigare här men hittar inte igen det nu,tyyypiskt!Hilfe!! :)

• Svar på tråden tejpa tuttarna?
  • rottizz

har ev oxå tänkt göra det... såg på tv för länge sen, anna-lena brundin tror jag det var, som hade tejpat. Virat några varv med silvertejp, det blev en riktig push up kan jag lova, skämt åsido, det finns ju sånna där free bra med push up, funderar på att testa sånna. Ska tydligen funka bra vad jag har hört iaf...

• Fru Cinderella

freebra funkar bra om man har små bröst har jag hört, inte testat själv dock

• jessisca

silvertejp kan jag tänka mig e effektivt - men inte så skönt att ta bort efteråt... :/

• Fru Cinderella

Hade en tjejkompis som hade silvertejp på tuttarna en kväll.. hon var hur röd som helst efter att ha tagit bort det.. kanske inte så kul på bröllopsnatten att gå runt med svidande och illröda tuttar ;)

• thebrud

Silvertejt är nog inte att rekommendera,har hört att det ska vara något monstermedel eller nåt i det som INTE är bra för kroppen. Har nämligen själv haft det i åtanke men så sa min allvetande blivande STOOOPPPP!!! :) Han visste tydligen att det är giftigt på nåt vis. Såg ett inlägg här nånstans (hittar inte igen det nu dock) att man kunde kombinera med freebra plus tejp av typen leuka...ja hur stavas det nu då? hihi,iaf sån där hudfärgad tejp,skulle tydligen sitta bra men jag kommer inte ihåg exakt vad den heter!!!

• kentfantast

Min svägerska hittade sin brösttejp på Twilfit till deras bröllop... Den satt bra trots att hon har ganska stor byst.

• 28/6 2008

Vet inte var i landet du bor men på Nk i Sthlm så har de en massa fiffiga grejer då man inte kan ha bh. Ett tips!

• Marskatt

Haha! Såg ni accessora:s "secret panty"? Den var kul...

• kentfantast

Marskatt:
    Okej att folk tycker att string är obevämt, men det där?! Måste ju kännas lite osäkert... eller?

Svar på tråden tejpa tuttarna?