• thebrud

tejpa tuttarna?

Jag ska ha en axelbandslös klänning där ryggen är bar ganska långt ned så jag kommer inte kunna ha någon BH alls.Vet ni smarta brudar vad som funkar bäst när man ska tejpa runt brösten? Har sett på Cubus,där kostar de 169 kr så man vill ju veta att det funkar bra. Såg något inlägg tidigare här men hittar inte igen det nu,tyyypiskt!Hilfe!! :)

• Svar på tråden tejpa tuttarna?
  • Linum

Leukosilk? Finns på apoteket.

Testa annars sådan tejp man tejpar idrottsskador med. Finns nog också på Apoteket och eventuellt på sportaffärerna.

• kentfantast

Linum:
    Men den sitter väl rätt ordentligt? Har för mig att det gjorde ont när man skulle dra bort den... fast det var ju ett antal år sen man motionerade så man fick ont...

• Marskatt

kentfantast
    Precis min åsikt! Fast kanske bättre att vara helt utan... eller, inte vet jag... beror väl på förstås...

• Linum

Om jag ska vara helt ärlig, så låter det mer lockande att operera bort boobisarna än att tejpa dem med silvertejp

• Fröken smultron

Jag var och köpte den varianten på kuddar med tejp som de har på Twilfit och efter att ha testat ett par gånger så tycker jag faktiskt att de fungerar riktigt bra! Så nu har jag köpt ett paket till som ligger oöppnat och väntar på den stora dagen om ett par månader!

Tror att den kostade typ 150-200 kr. Sitter bra utan att ramla av. Gör lite ont att ta bort, men inte så jättefarligt. Ska också ha axelbandslöst med låg rygg och man kan klippa till tejpen själv så att den inte syns.

• Fröken smultron

Just det, kanske ska tillägga att jag normalt har 75A eller 70B, dvs ganska liten byst...

• carina6 nu gift

Marskatt

Haha! Såg ni accessora:s "secret panty"? Den var kul...

haha perfekt till bröllopsnatten man lär ju bli av med allt hår när man tar bort den mooohhaaaaaaa

• jenso

om du inte ska gifta dig snart så finns det en jättebra "bh" på Victorias Secret som du kan beställa via postorder. www2.victoriassecret.com/collection/&cgnbr=OSBRPSHAZZZ&rfnbr=3353
    Det är den 5:e som jag tänker på....
    Men sen har jag också hört att dom ska ha en liknande på Lindex.Kan ju vara värt att kolla upp!!

• ninjan

alltså, hur exakt gör man när man tejpar tuttarna? Var ska man lägga tejpen, och hur mycket? Teknik? Fattar inte! Funkar det om man har stora pattar åxå?

• kentfantast

ninjan:
    Du tejpar väl under och typ upp på halva? Så att de liksom puttas upp och hålls fast... Har själv inte använt ska tilläggas. Däremot använde svägerskan det under sin klänning (som nämnt ovan) och hon är säkert minst en D-kupa skulle jag tro.

Svar på tråden tejpa tuttarna?