• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

zukigirl : Min styvdotter vill att jag ska vara klädd i byxor som slutar halvvägs upp på rumpan (man ska alltså se halva skåran), tajta toppar som gärna slutar precis under bysten... Helst ska allt vara rosa och med stora tryck och paljetter. Håret vill hon att jag ska färga rosa, blått och grönt gärna med lila extensions i också. Nitbälte har hon pratat om också... *huga, ryser*
    Hon gillar inte att jag föredrar byxor som går ända upp i midjan och tröjor som gärna går ner över rumpan (tajta eller lösa spelar ingen roll) och bekväma skor Min vinterjacka går nog under tantkategorin. Har en brun duffel som jag bara älskar... men min man anser att jag ser ut som Haggrid i den (barnen instämmer)

Kristina07 : Jag fick visa legg för inte alls så länge sedan när jag skulle köpa cig Komplimang eller??? Till saken hör att jag köpte ciggen i ett land där dom har 16-års åldersgräns på tobak!!!

• zukigirl

Yllo :
    meeeen... du skulle ju bli värsta mamman asså! *YO!*

• Kristina07

zukigirl : nej, han tycker att det var så OERHÖRT pinsamt att han aldrig för det på tal.

Jag är bara SÅ stolt när vi är ute tillsammans att jag lyckats "fånga" ett sådant kap! Han är SÅ snygg!

*skuttar vidare på mina rosa moln*

• zukigirl

Inget fel på Hagrid förresten! kanske lite stor men... *s*

• zukigirl

Kristina07 :
    hahaha... fan vad coolt! *lät jag riktigt ungdomlig nu?*
    Jag brukar säga att man får vad man förtjänar!

• Anneleigh

Om man är 35 på sitt 36 år får man vara med på den här tråden då*? =)

• Kristina07

Mina barn säger
    "fett" om allt...

Fett coolt alltså!

• pudan

Anneleigh

Absolut! Vilka är dina främsta tantattribut? Hatt, rullator, pelargonior, spetsgardiner, visitsoffa eller nåt helt annat?

/Pudan som nu ska iväg och överraska mannen med en inomhuspicknick på hans kontor.......Ska inte va där förrän 1300 men det är så svårt att stapla all mat på rullatorn så jag får gå flera gånger

• pudan

får inte glömma att handla ett par påsar med katrinplommon så jag har om behov uppstår

• Anneleigh

pudan

Tantattribut den var bra *Skratt'
    jag brukar ha pelargonior men inget av det andra på din lista. Däremot är mitt minne som en senil gammal tants, kommer knappt ihåg vad mina barn heter.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!