• Dallas

Hallå alla "gamlingar"!!

Ujuj! Inte roligt med kraftig sjögång!
    Jag vill också åka till Tyskland och handla, snart! Visst är det kul? Man blir som en unge vid godishyllorna Man blir också lite löjligt snål av nån anledning.... Hittar man t ex 70 cl Bacardi och Smirnoff för 99 kr (som jag köpte i Danmark) så undrar man " Finns det inte billigare?" moooaaahahaha
    Jag kollade på www.calle.dk Sååå himla bra priser på cider. Gud vad jag blev törstig nu då!!!!!

• Dallas

zuki
    Jag vet vad du menar . Det som var tråkigt i både Rostock och Stralsund, det fanns ju inte cider inte sån där god söt vanlig iaf. Men vi hittade ju massa annat smaskens.... Nån typ av Pops sm fanns i blått eller rött var väldigt god. Men tyvärr färgade de blå av sig Min svägerska köpte bara blåa och drack glad i hågen en medan vi väntade på inpackningen i bussen. Så tittar hon på mig helt allvarlig och säger" ÅÅÅ va gott!"Jag höll på att skratta ihjäl mig, hon var helt blå runt munnen OCH på tänderna Jag öppnade ingen sån innan vi kom hem kan jag säga

• Dallas

näe inte senare mens utan SOM ska det stå....

• Dallas

Jag var ju hos en kompis igår på inflyttningskaffe... Ja jag kokade gröt och tog med Hon blev först paff, men skrattade gott!

Sen tog jag fram de riktiga presenterna. Vin, mörkgråflammig ljuslykta med grått doftande ljus i(skitsnygg), en bukett med rosa gerbera och nåt rosa runtom.

NIX inte nån brun handduk!

• Dallas

Döden döden döden, så nu var det avklarat Så började ju Astrid Lindgren sina telefonsamtal med sin syster(var det väl..)

Jag vill också kremeras när den dagen är inne.

Apropå blommor, det är lite si och så med det i det Nestorssonska hemmet Vissa växter trivs väldigt bra medan andra dör knall fall efter en vecka.. Vi har faktiskt två Clivior som blommar två-tre ggr/år och de är ca 25 år!!!!! De är en aning misskötta, jag har inte planterat om den/bytt jord på minst 3 år. Men blommar det gör de!Blommorna har precis vissnat ner, men vid nästa blomning ska jag lägga ut foto på dem. Min svärmor har också Clivior,ompysslade exemplar, men de blommar knappt....

• Dallas
    Liinda_e skrev 2007-09-17 18:17:19 följande:
    [citat]När dom begraver sina nära och kära så balsamerar dom kropparna och begraver i cement valv nere i jorden .. hualigen ... vad beror detpå?pga av att dom har mycket översvämmningar/orkaner?
    OBS!!!!!!
    Jag skulle bara testa att klicka på citera. Jag är ett barn, ett mycket barnsligt gammalt barn
  • Dallas

ahaaa nu vet jag hur det funkar Man måste ju testa/göra bort sig på "hemmaplan" innan man vågar sig på såna fingerfärdigheter i andra trådar ( om jag nu skulle vilja skriva i andra trådar alltså)

• Dallas

Yllo
    Tack! Barnens kusin ringde igår; han hade i läxa att fråga några släktingar om deras favvodjur. Mitt är ju katt, så då slog det mig: Varför ha en fin hund som visningsbild, när det finns "ännu"sötare katter... Så jag bytte

zuki
    sci-fi kanske hade vart nåt för oss alla: Ligga i Helium eller nåt annat bra i några hundra år och så POFF: Vakna upp och hänga med ett tag till

• Dallas
    zukigirl skrev 2007-09-18 19:49:54 följande:
    Dallas: hahaha... Stackars dom i framtiden! ska inte dom heller slippa oss!!??
    Slippa Oss

Nu förstår jag inte riktigt De borde bli angenämt överraskade ner vi kliver ut ur vår Törnrosasömnkapsel......

Å ikväll är det Dr House, hoppas jag inte sett avsnittet! Jag har sett många avsnitt på Canal+ och gillar den lite lätt cyniske läkaren
  • Dallas

Tröttsamt att bli "utslängd" från Bt, att man inte är inloggad fast den gröna pluppen lyser

Förresten skulle det ju såklart stå NÄR i förra inlägget inte ner vi kliver osv my deeerrrr ggooooodddd va trött jag blev plötsligt. Dr House; KURERA mig eller alarmera mig....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!