• Dallas

Hallå alla "gamlingar"!!

zuki
    Hoppas karln inte spyr i bilen.... inte mumma

Jag behöver också tips! Jag vill ha en ny snygg bh med avtagbara band. *fortsätter nynna på morgonens melodi*

Jag behöver åka till Panduro, men har f*n ingen lust att ge mig ut i detta ÖSREGN

Alice45
    Vi "gamlingar" har det trevligt ihop. Lägg gärna till dig på listan,*nyfiken i en strut*!!!!!

• Dallas

Tant Brud
    Lycka till!!! Ni kommer att få ett helt underbart bröllop!

Ja det är allt bäst att du kör Kul att det finns fler som inte förnedrar sina vänner

• Dallas

Yllo
    Åttaåttaåtta
    Kult!!!
    Jag sjunger med, snart kan jag sjunga båtlåt, 50 mm regn sen igår morse....

• Dallas

Dålig stil De kunde gott spela den låten

Som sagt: På måndag börjar jag jobba igen 4 veckor går alldeles för fort. *ÅNGEST*
    Får väl testa magnesium, det ska tydligen bota ångest..... jag säger bara NOVEMBER= grått,grått,dimma,regn Snart är vi där!*obotlig optimist*

• Dallas

Skönt att ha nåt kul att se fram emot
    Jag vill ju gärna träffa arbetskompisarna, (vissa har jag inte sett sen innan midsommar) men själva gnetet saknar jag ju inte. Det är ju likadant varje gång man varit ledig länge... vill inte tillbaka. När man väl är där så går det ju bra.

Jag känner mig som nån poet/Ingmar Bergmantyp eller liknande idag Positiva klubben moooaaahahahhaha

• Dallas

Segt värre på BT idag, tar ju 100 år att ladda om sidan...

Jag är nu på bättre humör, (K ringde) ska nämligen på försenat 11-kaffe. Ska nu bara ta av hucklet, stänga det ekande kylskåpet, ta ur bullarna ur ugnen, slänga av mig förklädet och ta på mig bästagåbortkläderna naturligtvis i överklassstil av sailormodell.

Får nog bli Maxi på Torp senare idag, annars får vi svälta eller suga på tavelramen av bästa snitt

• Dallas

*Din klara sol går åter upp* tar i med falsk röst

Efter regn kommer solsken Ja, faktum är att solen har varit synlig i nästan 3 timmar! Wow!!

Kaffemoster
    Jag förstår att det måste vara jobbigt att ha 40 grader dag ut och dag in! Varför kan det aldrig vara sådär lagom nångaång nånstans??

Va?? Zukis Cake topper...var?? Vill se! Ska backa bakåt i tråden och hitta hemsidan

• Dallas

sid 66 !men ingen cake topper..... VAR kan nyfikna jag se den?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!