Hallå alla "gamlingar"!!
Jag hade ju skämts ihjäl om jag missat klädkoden! Så läckert att komma med musikantklänning eller joggingdress.... INTE
Jag hade ju skämts ihjäl om jag missat klädkoden! Så läckert att komma med musikantklänning eller joggingdress.... INTE
Har någon av er varit inne på Aftonbladets Mitt klipp och kollat på filmerna som folk skickar in? Jag kollade förut på en film om Maia, en minnesfilm om en hund och GRINADE och SNORADE som om det var min hund som dött.. Ungarna trodde jag hade mist förståndet fullständigt. Pedagogisk som jag är förklarde jag att det är mänskligt att gråta, sörja och visa sig svag. (medan jag snörvlade.. jag har ju mist djur och tänkte väl omedvetet på dem)
Där finns många roliga/bra/ och även sorgliga filmer.
Liinda
Jamen det var så lite så, mitt bästa och mest uppskattade recept faktiskt...
Jag tackar också för middagstipsen!
Jag glömde iofs att fråga efter några
Jag har en egen fråga som jag får hjälp med nu och jag HAR TACKAT för hjälpen där också dvs jag är TS *duktig*
zuki och ni andra
Jag ville ju bara ha en tråd där JAG är TS ju*grinar o snorar* Jag har inte varit Ts på jättejättelänge ju
FÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!!! Ska inte göra om det
( på länge i alla fall)
Jag skäms bara lite...
Jag ville bara ha tips på uppdrag till "Vem är" leken*darrar*
Förresten ska jag inte puffa för min egna tråd. Nån mer?? Fler tips?? som andra kan göra när de fått 100000000tips redan
Godmorron gomorron gomorron d e Weiron i ottan!
Fast ni gamlingar har väl redan tänt i spisen, lagat stor frukost, tvättat och manglat...
zukigirl säger jag bara!!! Henne kan man lita på i alla väder! Din puff gjorde att jag fick fler tips. TACK!
För 4 veckor sen var vi på väg till Köpenhamn Vad ska jag göra den här helgen tror ni då??
Ja helt rätt, JOBBA hela långa helgen. blääää! Börjar idag 15,45. Jättelust har jag verkligen
INTE.
Yllo
Du hittade den ju på egen hand Visst är det en skojsig lek.
Det är inte så kul att jobba faktiskt, i mitt nya liv ska jag bli lyxhustru
Som kastrerad hankatt kan du få bo hos oss . Vi älskar katter och skämmer bort dem oerhört. Jag får ju extra mycket tid att ta hand dig då jag är lyxhustru
Jag läser GT på nätet och hittade en länk till ett par som sänder sitt liv i direktsändning. Hade jag inte velat göra! Hade ni??
www.justin.se/melinus
Verkar vara många som följer dem, här och utomlands. Jag undrar om ´kameran är på dygnet runt.... iieewww