• Dallas

Hallå alla "gamlingar"!!

Å trolltyg i tomteskogen, härlig serie*drömmer*
    Barbapappa vet ungarna mycket väl vad det är. Jag har min gamla tavla upphängd, hela Barbapappafamiljen i filttyg. Fler som har en sån?

Vilken bra tabell!!!

Idag har jag suttit och fixat med sånghäftet, till väninnans 40-årskalas. Kul!! I morgon ska jag justera och fixa mer. Kalaset är ju inte förrän í Oktober, så jag har gott om tid att ändra fram och tillbaka. Hon har valt sångerna, jag väljer bilder, ordningsregler och annat kul moooooaaaahahahahah hon vet inte vad hon gett sig in i...

• Dallas

Men hallååå

hallåååå

hallåååå
    *det ekar f*rb*n*t här*

• Dallas

Nix.

Har ni inget kul alls att prata om idag? Jag sitter här med min värkande rygg, och vill läsa nåt nu

• Dallas

Tunga lyft Vissa av våra patienter anser att " Du har ju lön och jag betalar för vården så därför behöver jag inte göra ett handtag själv." Bär mig, lyft mig... gaaaahhhh Vissa väger ju massor och kan/vill inte hjälpa till eller underlätta för oss.

Jag skulle verkligen behöva massage nu!

• Dallas

Liinda
    Nej det får vi inte. *Kommunanställd* Om vi vill ha massage, får vi åka till Sjukgymnastiken eller privat massör, och naturligtvis betala själva

zuki
    Jag hör inga röster. Men jag lider med dig, det måste vara ett fruktansvärt savammelsurium hos dig med tusentals röster

• Dallas

Vår enhet går back som skam, inte vår avdelnings fel men det är vi som får spara åt de andra. Ja detta är en snålkommun. Jag ska framföra detta till min chef

Pussssttttt sån tur att det bara var radion! Det + stress inför bröllopet kan ju ställa till en hel del...

På tal om bröllopet: Vilken tid skulle vi få komma?

• Dallas

Stackare! Värsta starten på morgonen!

På mitt jobb gnälls det och masas det hela tiden nu urrrkkkk. För många surkärringar på ett ställe.... Så har vi aaaallllltttiiiidddd gjort menalitet

• Dallas

Alltså ingen som ondulerat sig idag
    Nähä, inte jag heller. Jag har tillbringat dagen på frimärksmässa i Borås... Min man samlar och jag gnäller över all plats denna hobby tar Ikväll får han då inte sitta och "dregla" över sin samling, jag hoppas att han ska göra annat

Farmor vävde mycket förr, men hon brydde sig inte ens om att fråga om jag ville lära mig. Hon visste väl hur det gick med stickning, virkning och broderier..... dvs INTE ALLS

Vad ska jag ge en kompis (vi ses tyvärr väldigt sällan) i inflyttningspresent?????? Jag ska dit i morgon eftermmiddag.

• Dallas
    Så förvånad hon skulle bli om jag kom med gröt!!! moooaaahahahaha Bara för, så ska jag nog banne mig koka ett par portioner och ta med! Ja jag var inne på tanken med ljus, så jag tror jag kör på det. Jag har en flaska vin hemma som jag kan ge henne också. Hon gillar vin, och jag dricker helst inte vin. Så då kan jag ju ge bort den flaskan.
    Jag drabbades av köpbegär när vi var i Danmark, det var ju så himla billigt vin där.... jag sparade ju massor på att handla där
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!