• Dallas

Hallå alla "gamlingar"!!

Det blir nu som i Boxer reklamen (Ni vet; Robert här igen)
    Jag igen:
    Måste bara tillägga att våra grabbar spelade sååå himla bra igår, det såg så lätt ut allt de gjorde! Det regnade och planen var hal, men båda lagen kämpade och var jätteduktiga. Våra vann

• Dallas

Inget bullbak här heller. Vi har ju varit fullt upptagna med Färgelanda cup. Vi har haft en härlig helg i Dalsland.
    Grabbarna kom femma i cupen, mycket bra jobbat!!!! Endast en förlust i gruppspelet, sedan utslagna i A-kvarten. Det var lite trötta och besvikna killar efter kvarten, de hade siktet inställt på A-semi. Men de kommer igen nästa år, hoppas vi. Vi föräldrar är mycket stolta!

I lördags låg värmen som en fuktig äcklig filt över oss, ett under att man överlevde. Samma idag..... hoppas på ett rejält åskväder så det kan komma torrare luft snart. Vi gamlingar har lite svårt för fuktig värme.

• Dallas

Stackars er som lider av migrän!
    Jag har inte huvudvärk så ofta längre, förr var det jätteofta, migränliknande huvudvärk.

Jag börjar nu känna obehag!! På måndag börjar jag jobba igen VILL INTE!!
    Hur bryter man lättast hand/fotleden ? Kanske ska baka lite och söla på golvet så jag halkar....*filosoferar*

Jaaa, jag har festis och bjuder gärna!

• Dallas

F-kassans läkare som inte ens träffat patienten; Hur kan h*n bedöma om pat är frisk eller sjuk?
    Förkylning, feber, migrän är inte allvarligt så jobba på nu. USCH!!!! Klart man inte ska behöva gå till jobbet sjuk, det är bedrövligt!!!

• Dallas

Jag har precis proppat i mig GBs Tobleroneglass. Jag har några skopor kvar, så ta för er nu till frukten!

• Dallas

*smackar förnöjt*

det är bra med nätet

• Dallas

Här är det ju bara 22 grader, men ganska soligt. Funderar på att åka till sjön en liten stund, grabben vill bada. Jag badar ju helst i havet, så jag stannar på stranden idag. Orkar nämligen inte åka till havet nu, det tar ju hela 15-20 minuter Är mätt och trött

• Dallas

Å nötkräm! Gottegrisar är vi allihopa allihopa*nynnar*

Det blir inte stranden idag, ska till Hamburgsund och se på fotboll. Sonen vill absolut dit och se sin farbror spela. Jag är inte ledsen för det Badkläder behövs inte på planen moooahahaha

Jag är indisponibel så att säga

• Dallas

Hoho! Det blir inte riktigt samma klang men: "Byn" är full av vatten *gnolar med*
    Hela härliga västkusten får väl regn idag igen* tittar åt alla väderstreck o ser bara grått*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!