Vår förlovning var perfekt ända tills vi skulle gå de 50 meter från McD (där vi ätit nattamat) till hotellet. På vägen ut genom dörren ställer sig en kille som vi aldrig nånsin sett tidigare för, min man förstår inte riktigt vad han håller på med men jag känner vibbarna - använder underarmen och föser honom vänligt men bestämt åt sidan och säger till min man att gå på. Killen följer efter, måttar sparkar mot ryggen på min man, vevar i ansiktet vid två tillfällen och vid det sista slår han av min man glasögonen.... Är det något som får honom att se rött så är det när någon rör hans glasögon, han säger att det är som om någon petar honom i ögonen - han ser väldigt dåligt utan glasögon. Han måttar ett slag men missar och vid det här laget skriker jag, jag låter som nåt ur excorsisten när jag bara skriker åt honom att sluta och låta oss vara. (jag har upprepade gånger bett honom att låta oss vara ifred och manat på min man att gå fortare) DÅ vaknar hans kompisar och kommer springandes, som tur är - är det vettiga människor som tar bort killen där ifrån. Jag sov i princip ingenting den natten och vi packade ihop snabbt som sjutton dagen efter och åkte därifrån. Det var fruktansvärt obehagligt och jag kommer för alltid minnas vår förlovningsdag med lite obehag, det läskigaste känslan är att tryggheten är så vansinnigt nära med vakter på hotellet men att allt går så fort att vi hinner inte dit.