Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Dags att åka hem nu...
Ha det gott tjejer!
Halloj
Det gick snabbt hos frissan. Jag berättade lite vad jag hade tänkt och han sa vad han tyckte. Han visade lite granna med att hålla upp håret med fingrarna. Jag sa att jag funderat på ett diadem om jag bara kunde hitta något. Då plockade han fram ett som de hade som jag tyckte var fint. 59:- tyckte jag också var bra. Han la undan det åt mig så bestämmer vi nästa lördag hur vi gör med det. Men nu behöver jag inte springa benen av mig iaf.
Min möhippeberättelse ligger i vår googlegrupp.
Puman
Jo, toastmaster behöver ha ögonkontakt med köket. Han skall inte springa in där.
Det underlättar alltid om toastmaster har kontakt med "huvud" servitrisen. jag vet.
Så, nu var skivan slut. 6½ timme senare.....
Hallloooo är tillbaka från semestern, skönt att komma iväg ett tag men alltid skönt att komma hem oxå! En vecka ledigt till innan jag börjar jobba igen.
Hinner inte läsa ikapp här, ska iväg hela dan imorgon, ska gå och maila er istället....
Kram!
Gooooood morning Vietnam!
Vi har strukit grundfärgen i köket så nu är det bara att smaska på med den riktiga.
Jag (och M!) ska i alla fall fika på torsdag. Har bil, så 2-3 platser i vår bil finns. Vem ska plockas upp?
Hörni, är det nån som vet om Bazzil-papper komemr i A4 också?!?! Har nu äntligen hittat ett vinrött papper som _nästan_ matchar det första pappret jag hittade (men som var för tjockt för att printa på). Det är ju då ett Bazzil, och jag har än så länge bara sett det i "scrapping"-storlek... Nån som har sett nåt annat? Och om inte, var hittar man de billigaste?
Linum: *hoppar* *viftar* *tjooar* Jag vill plockas upp!!!
God morgon förresten!
Addiz: Bazzilpapper kommer bara i 12x12 (ca 30 x 30 cm) men du kan ju klippa ner dem till A4. Har inte snurrat runt på scrapping butikerna ett tag nu, men bazzilpappren brukar ligga runt 5-6 kr. Har fått höra från min pysselkompis att de flesta börjar höja dem till 6kr nu.
Idag blir det tyvärr inte mycket tid för bt för mig. Men jag hoppas jag hinner kika in här ändå under dagen.