• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

Fasen vad ni har hunnit skriva!!! 10 sidor!!!

Jag var tvungen att jobba *suck och stön* ;)

Återkommer när jag läst ikapp!

• FredagenDen13

Smiter nu känns det som.
    Slutar ju 16 & vi har möte fram tills dess. Hörs i morgon!
    *C*

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Kram kram

• Addiz

lykke: klart vi ska gå ut och dansa järnet, efter era bröllop, men innan mitt hoppas jag :D

Tezz: jag tycker din toavers var jättefin! Kan jag låna den?

Jag kommer på fika på torsdag!!! Och jag har GPS så jag hoppas att jag ska hitta... ;) Jag åker antagligen hemifrån mig, så jag kan plocka upp nån på vägen, typ Nides... Nån mer?

Nu ska vi strax åka t Kungälv och boka den siste best mannens kläder.... *phu* skönt att ha det ur vägen eftersom han bor i f**king Östersund och är härnere i Göteborg typ 2 ggr om året... Sen lite bad och sen middag med honom. Myskväll! Funderar på att bjuda in min ena tärna också, men jag vet inte. Sist jag hade middag med den andra best mannen och två av mina tärnor slutade det med att de satt och hånade mig (allihop, inklusive L!) för att jag gillar att planera... ;) Men de ska allt få se!

*kram på er*
    Hörs imorgon!

• Bauti

Ja Addiz du får ta min toa dikt

• Bauti

Nu tar jag en Limetto på balkongen och njuter.

Pözzzzzz

• TezzAmore

Addiz: Du får "låna" min toadikt med!

• Carma07

Herregud vad ni har babblat idag. Skulle bara kika in lite snabbt och det tog tid att läsa ikapp.

Tezz: Jag tänkte också på att hon sa aabsoluuut hela tiden. Funderade på om jag skulle räkna, men då skulle jag _absolut_ inte sluta tänka på det. Det är klart att vi måste gå en himla massa sedan när vi nu har fint smink.

Har tänkt att försöka hem till Nickes på torsdag. Tror det kan vara bra för nerverna att träffa er en stund.

Idag har vi bokat catering iaf. Det känns himla skönt. Det blir italiensk buffé med lite allt möjligt.

Ska iväg till frissan för en provuppsättning så jag är hemma för att sätta i linserna och sminka mig för att träna och för att se hur det ser ut i deras spegel. Vi har så himla dåligt ljus hemma i vårt badrum.

• Carma07

Det är klart att vi måste gå _ut_ en himla massa sedan, ska det ju stå. Gå en massa hoppas jag att vi kan även utan smink.

• Carma07

Puman: Välkommen tillbaka som fru. Låter som ni hade en bra dag. Kanske lite bilder tills vi träffas?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4