• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

Puman: har skickat en ny inbjudan, till din egna adress... Skapa ett Googel-GRUPPER-konto, med din egen epostadress som login, och sen ska det bara vara att köra...

• Linum

M ska med på torsdag. Någon mer som tar med sitt husdjur? Förlåt... make/m2b...

• FredagenDen13

Asså, nu blir jag skogstokig!!!
    Så var det med mitt goda humör
    *muttrar*

Har alla bilder sparade på internet; på en sida. Sedan sparar jag om några stycken till en jpg fil, men det blir ingen "riktig" jpg fil... utan när man klickar på dem, så kommer det upp en varning där det står att det inte finns något programm att öppna filen med.

Någon som vet vad jag gör för fel?

• Addiz

Puman: om det finns, så ta gärna med, men inget problem, jag kan klara mig utan glass annars! :)

Tänkte ha mina vigselkort som ett A4 delat i fyra, med vår stämpel (namn och datum) och en snöflingestämpel på ena sidan, och texten på andra sidan (vi har ju en väldigt kort ceremoni, utan allsång etc). I ena hörnet en liten snöflinge-öljett med en bit organzaband igenom, som sitter ihop med en liten silverberlock i form av ett hjärta... Hälften av korten blir vinröda med grått/silver-band och andra hälften gråa med vinrött band...

Hmm, knasig förklaring, men hoppas du förstår! :)

• TezzAmore

Förresten, tack alla ni som erbjudit er att plocka upp mig! Ni är för goa!

Linum: Fått mailet?

• Puman-prinsen

Addiz - Ska försöka ta med glass i olika smaker.
    Låter väldigt fin

• TezzAmore

Förresten, min hund... ehm... jag menar m2b kommer inte. Han kommer att vara ett levande kolli på tordag då han går av sin jour då... Saknar honom litegrann. Man träffas knappt alls de veckorna han har jour...

• Puman-prinsen

Mitt lilla husdjur jobbar med så jag kommer själv

• Linum

Ok. Då blir min skäggagam ensamt husdjur på festen.

Puman: M är inte allergen, så han kommer med *fniss*

Förresten... räknas W till husdjur eller hustomte?

Nu ska vi måla första kanelbruna strykningen i köket... *aahhhhh*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4