• 080719

Vi som gifter oss juli 2008..

Vet inte om det redan finns en tråd men hittar ingen i alla fall...Tänkte bara att i som skall gifta oss Juli 2008 skall samarbeta till det "perfekta" bröllopet

• Svar på tråden Vi som gifter oss juli 2008..
  • Anja 19 juli 2008

Miapias

Tack :) Det är ju verkligen vansinnigt roligt att kolla på bröllopsrelaterade saker :) Timmarna flyger förbi på kvällarna minst sagt!

• Pumpkin

Anja: Haha, har inte ens tänkt på det om jag ska vara ärlig - det är lite mer fart i den andra tråden så jag har inte hängt här så mycket

• miapias

men det kan bli mer fart man vet aldrig...för det kommer ju säkert fler o fler..det är väl bara vi som är lite knepiga o är ute i ganska god tid...

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

skoja bara ;)

Miapias

Ja, vi är väl ute i god tid antar jag! Även om jag för egen del tycker att det är precis lagom med 1.5 år innan. Är så mkt man vill planera och hinna med att fixa!

mina vänner fattar nog inte riktigt *asg* så jag ska ha riktigt roligt åt dem när det är deras tur ;)

• miapias

vi har ju lite mindre än ett år kvar.....

• Pumpkin

Tja, själv har jag ju hängt här sen januari 2006, så jag är ju lite lätt udda Men nu är det inte så långt kvar, så nu skulle jag inte vilja kalla oss konstiga längre.

• Anettan73

Nu är rum till bröllopsnatten oxå bokad...
    Nu e d kort mat klänning tårta ja allt annat med... Men jag är ett steg närmre...

• miapias

jag har mailat den vi ska hyra kläder ifrån..o hon tyckte att vi skulle komma in under sen hösten.....när är det...vill ju prova idag...hehe

• Anettan73

Hyra/köpa??? Vet inte riktigt vad jag vill...

• Pumpkin

Anettan: Det gör man ju som man vill med, men för mig var det självklart att köpa. Eftersom det inte skiljer SÅ mycket i hyr- och köppris och man kan sälja en köpesklänning sen om man vill så kändes det mest logiskt. Fast den tyngsta anledningen för mig var att jag ville ha MIN klänning, inte en som flera haft innan mig eller som flera ska ha efter mig.

Svar på tråden Vi som gifter oss juli 2008..