• janson77

Presenter till solist, pianist, värdpar, toastmaster mfl??

Vad kan man ge dom som hjälper till vid bröllopet?

Till värdparet/toastmaster som är samma personer tänkte vi bjuda ut på restaurang, för en helkväll.

Solisten är en tjej vi känner ytligt men hon säger att hon inte vill ha nåt men man vill ju ändå ge nåt, pengar till pianisten är ju ok, men till henne?
    Hur mycket betalt till pianisten, han ska spela två sånger under vigseln.

??????????

• Svar på tråden Presenter till solist, pianist, värdpar, toastmaster mfl??
  • matildas

har du sett willow trees figurer?
    de är vackra och det ligger ju en mening bakom varje figur!
    så finns det ju en som heter thank you!
    vi har nog tänkt ge den åt någon av de som är involverade i bröllopsplanerna!
    de är inte så fasligt dyra heller, så det passar helt perfekt!

• janson77

Vad är det för nåt, finns det nån sida du kan länka?

• janson77

Hittade en del....vart finns dom att köpa? Bara på nätet?

• novali

Puffar för willow trees. Vill också veta!

• janson77

Tror tyvärr kanske inte att änglar är nåt för dom (solist/värdpar), sorry....

• matildas

nej, men kolla på figurerna! alla är INTE änglar! bara en del!
    de finns att köpa i de flesta inredningsaffärer.
    jag är från finland, men dessa figurer är nog rätt så vanliga i sverige också, efter vad jag har förstått!

• matildas

ska försöka söka rätt på någon bra internetsida, men har lite bråttom just nu :) på de flesta sidor jag sett hittills finns bara änglarna, men det finns massor av figurerna som inte är änglar! figuren thank you är inte en ängel t.ex!

fast det är ju sant, figurerna passar kanske inte alla, men jag ÄLSKAR dem! :)

• janson77

Jag tyckte oxå dom var jättefina, men dom vi ska ge till, iaf värdparet är mycket spartanska i sin inredning, mycket strikt, så nåt sån "krims krams" skulle dom inte vilja ha

• Mrs H (fd 4:e Maj)

Vi kopte en fin flaska champagne till de som hjalpte till (forrutom tarnan). Festligt och uppskattat utan att krangla till det.

Svar på tråden Presenter till solist, pianist, värdpar, toastmaster mfl??