• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Gotland-08

abbie80: Tack för tipset, verkar vara en intressant sida Jag tror det kan bli så fint med levande ljus och "is".

Oz-080202: Jättesnygg klänning! Påminner lite om den jag tänker sy. Jag vill också ha helvit och så tänker jag sy dit en hel massa kristaller så att den gnistrar

Bzzz: "Tycker om när du tar på mig" vet inte heller vad den heter egentligen, hur som helst, det är en sång som vi funderar på. Det har blivit lite av vår sång. Men jag har lite beslutsångest, det finns så många fina låtar.

• Oz-080202

Tack, tack!
    c_t: gick det alltsa sa snabbt? Kanske gar snabbare nar det ar en klanning som de har i sortimentet..for det var var val din ocksa?
    Gotland-08: AAA..vad fint det later med kristallerna..speciellt till ett vinterbrollop

• c_t

Oz-080202
    Nej dom har sytt upp den, det är egentligen en brudklänning men jag beställde den i svart.

• Gotland-08

Ska spana in stenarna på Sia också. Den varianten på Evighet är verkligen fin, så mycket bättre än orginalet. Det är lustigt hur en låt kan låta så olika bara man tolkar den på ett annant sätt.

• Oz-080202

missuppfattning...jag menade att det kanske gar snabbare om man bestaller en klanning som de har bilder pa istallet for att skicka en egen bild pa en klanning som de aldrig har sytt up forut...

• c_t

Oz-080202
    Jag vet faktiskt inte, tycker att dom är väldigt snabba iaf.

Gotland-08, Sia har massor med fint när det gäller dekoration, vi har också funderat på den typen av stenar men vet inte om jag orkar inolvera stackars Ishotellet med mer

• Gotland-08

Nej har man ishotellet kan det nog räcka med is...

Svar på tråden Januari-Februari 2008