• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Oz-080202

abbie80: det later ju jatte mysigt med kyrkan ju!

• Bzzz

Börjar med att säga hej till alla nya! Vad kul med fler brudar!!

Oz 080202 jag får inte upp bilden...är det möjligen ett tillfälligt fel eller fel på länken. Kan fler testa!

När det gäller musik ska vi iaf ha "Utan dina andetag" av Kent, "Ett liv med dig" av The Real Group och sen har vi några förslag till....tex.Per Gessle's låt som jag glömt namnet på men går typ såhär" tycker om när du tar på mig....tycker om ..." och jag tror den heter "alla famnar" . Vi hinner fundera lite mer.

En kompis till oss ska troligtvis sjunga. Han är superduktig,var med i Popstars om ni kommer ihåg det programmet. Min m2b håller själv på mycket ,ed musik så det finns många att fråga som både kan spela och sjunga!

• Oz-080202

om det inte funkar sa ga in pa kanacca.se
    Sok pa "Mon Cheri 0002" det ar den forsta klanningen som kommer upp da...

• c_t

Det är så roligt att det är mycket aktivitet i den här tråden! Får massor med bra tips av er.

Om ni går in på youtube och skriver in Tomas Andersson Wij och evighet så får ni upp den versionen som vi ska ha på bröllopet. Min m2b är så rolig, han trodde inte ens att det var Carolas låt

Snöflinga, vi ska ha middagen på ishotellet. Jackan håller jag på och budar på på Ebay, har en cape om du är intresserad, lägger ut den här så att du kan se den. www.familjeliv.se/hem/cocht/galleri.php
    Tack för tipset om frisörer, jag måste verkligen ta tag i det där och boka en tid. Min frisör här hemma ska få färga och sätta i löshåret så att allt är klart innan.

Gotland, det finns sådana "stenar" som du pratar om på SIA, på Birger Jarlsgatan. Ska lägga ut bilderna på den svarta klänningen idag så ni får se.

Abbie, kolla min länk så ser du klänningen, En Maggie Sottero och den heter AMS3052. Beställde den från Jaysbridal.

• c_t

Oz-080202

Menar du den som är slank och med band i midjan? för 169$?

• c_t

Oz-080202

Jag beställde en svart klänning från Kanacca, har inget annat än gott att säga om dom. Klänningen är helt fantastiskt fin och välsydd.

• c_t

Snöflinga,

Vi blir exakt 40 personer, vi åker upp dagen innan med vårt brudfölje som består av 7 personer + bebis. Jag och min m2b ska åka hundspann och skotersafari och sedan ska vi bada badtunna allihopa. Alla våra gäster sover på ishotellet. Vi har valt en issvit på bröllopsnatten och vi åker hem dagen efter bröllopet. En del av våra gäster stannar en natt extra. Vi har förresten bokat fotograf Kent Thunlind, vet du något om honom?

• Oz-080202

c_t: ja precis, det ar den klanningen, fast jag vill ha den i helvitt (ink. alla detaljer)
    Vad skont att du ar sa nojd med din klanning...da kanske man skulle vaga bestalla...

• c_t

Ja gör det! Den är jättefin!

Jag beställde den, två dagar senare kom en blankett med hur man skulle ta måtten, jag fyllde i och skickade tillbaka. och nu kom den igår, knappt 3 veckor efter.

Svar på tråden Januari-Februari 2008