• midsommarbrud-07

jag käner mig riktigt besviken...

jag vet till största sannolikhet att vi får våra möhippa/svensexa i morgon. Jätte roligt!! men nu till det jag e besviken på...det e många som hoppat av. min blivande svägerska ska på kryssning, min blivande svåger o tjej har inte råd att åka upp från skåne till sthlm. ett par som vi umgås mycket med hade fullt upp.....jag vet att läget e såhär men jag menar, vi gifter oss ju bara en gång... kanske e ag töntig... hur många har ni varit på era svensexor o möhippor? vi kommer vara 5med mig på min möhippa, det känns lite...

• Svar på tråden jag käner mig riktigt besviken...
  • Sister of the Night

brud78

Nåja, känner hon sig besviken över detta så behöver hon kanske inte utmålas som någon slags vanvettsbridezilla för det? ;)

TS, klart det är tråkigt när alla inte kan. Men egentligen - tänk vad härligt att fem personer faktiskt kommer! Fem personer som vill dela din glädje.
    Det kommer inte an på _mängden_ vänner när allt kommer omkring, utan på _hur goda_ vännerna är.
    (De som inte kunde komma kan alldeles säkert vara både rejäla och närstående, men just den här dagen så kunde de bara inte).

Ha en riktigt kul hippa (det går fast man är få - tro mig! ;) :))

• midsommarbrud-07

brud 78
    klart jag förstår att det finns andra saker som e viktiga för folk. men jag skrev bara hur jag kände

ni andra:
    tack! ja jag ska njuta:D jag vet att de lagt ner massor med tid o enenrgi på detta.

• Sister of the Night

That´s the spirit.... :)

• FrkF

midsommarbrud-07

Vi var 15 personer på min möhippa, men det är ju inget som säger att bara för att man är fler tjejer så blir det roligare.
    Ni kommer få skitkul, det är jag säker på.

• gummisnoddas

Hur man kan ens begära att bli hippad överhuvudtaget???? är inte det en fantastisk och helt oegoistisk fin insats från vännerna? Nej, väldigt bortskämt skrivet TS. Alla kan inte styra sitt liv efter ditt giftermål!

• Fru0707

Vi var 16 st på min möhippa och de va mina närmste vänner och kompisar :) Jättenöjd och glad över min möhippa som blev precis som ja drömt om :)

• Gotland-08

midsommarbrud-07: Hur blev möhippan? Blev du hippad? Vad fick du göra?

• brud 070901

brud78 .

du är väldigt dålig på att peppa folk som känner sig nere pga anledningar som inte du tycker är OK... tråkigt tycker jag detta är inte ett påhopp på dig utan snarare ett försök att få dig att (i vissa fall) tagga ner lite och inte strö salt i såren.

TS: det kommer säkert att bli jätte roligt även om ni inte blir så många.... det är jag säker på!!!

• loolloo

midsommarbrud-07
    hoppas du hadde en fantastisk dag!!

det trorjag säkkert du hadde :)

• wife 2 be - been wife

på min hippa var vi 9 st med mig. Fast jag hann inte prata riktigt ordentligt med alla ändå. Dagen gick i ett högt tempo

Svar på tråden jag käner mig riktigt besviken...