• midsommarbrud-07

jag käner mig riktigt besviken...

jag vet till största sannolikhet att vi får våra möhippa/svensexa i morgon. Jätte roligt!! men nu till det jag e besviken på...det e många som hoppat av. min blivande svägerska ska på kryssning, min blivande svåger o tjej har inte råd att åka upp från skåne till sthlm. ett par som vi umgås mycket med hade fullt upp.....jag vet att läget e såhär men jag menar, vi gifter oss ju bara en gång... kanske e ag töntig... hur många har ni varit på era svensexor o möhippor? vi kommer vara 5med mig på min möhippa, det känns lite...

• Svar på tråden jag käner mig riktigt besviken...
  • Snart Erics fru :)

vet du detta med säkerhet? kanske dem bara luras?

• midsommarbrud-07

jag e helt säker.

• Klurifax

och här går jag och hoppas att vi inte blir fler än 5-7 st så jag hinner prata med alla! Idealet för mig hade varit 6 st med mig.

• midsommarbrud-07

jag e nog töntig... men känner att de borde "ställa upp"

min har inte varit än, men vi kommer bli ca 20 st stycken tror jag. alla kan ju inte komma. jag förväntar mig inte att långväga vänner kommer.dem kommer till bröllopet det räcker. sen vet jag att ett par jobbar..

• midsommarbrud-07

20 st på möhippan? oj vad många....

jag har många vänner. dessutom så kommer min mamma och två av mina mostrar vara med.. vi har så himla bra kontakt och är som vanliga kompisar..

• midsommarbrud-07

i dag e möhippan. jag kunde ej sova:D det ska bli jätte roligt trots att det e få som vill/kan vara med...

• brud78

Men vad är det med en del brudar?
    Alla kan faktiskt inte släppa allt de har bara för att åka på en möhippa. Det är jättesvårt att hitta ett datum som passar ALLA. Jag fattar inte att många ser möhippan som nåt jätteSTORT, är det inte viktigare att de kan komma till bröllopet?
    Jag har förstått att en del brudar tycker att deras bröllop och möhippor är det största som finns men tyvärr tycker inte alla det.
    Herregud, tagga ner och var nöjd med att du får en hippa om det nu är så viktigt.
    Gift blir du ju ändå och det är väl ändå det som är det viktigaste.

Svar på tråden jag käner mig riktigt besviken...