Secretbox, rekvisita???
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
*puff*
Kommer ni andra ha lite olika typer av underkläder på er?
Jag tänkte ha de underkläder jag ska ha på mig på bröllopsnatten och dessutom ett "ombyte".
Eftersom det har med bröllopet att göra så hade jag bara dom underkläderna som jag ska ha den dagen, samt rekvesita så som smycken, skor som jag också ska ha på bröllopsdagen. Jag komemr säkerligen göra ytterligare en sb åt honom, kanske som 1 årsdagspresent... o då kommer jag att ha andra underkläder och rekvesita.
funderar faktiskt på att ha andra underkläder med mig också. Kanske något svart eller rosa?
Kanske en dum fråga men...hur får man bilderna i en secret box?? I ett album? Vad kommer ordet "Box" i så fall från? Lägger man albumet i ytterligare en kartong?? Hur många är vanligt att man tar?
De bilder jag kommer att ta kommer sättas i ett litet album som läggs i en kartong.
Tror det kommer bli ca 10 bilder.
Nu går jag väl mot strömmen. Men jag kommer definitivt inte att ha på mig mina underkläder som jag skall ha på bröllopsnatten. Sattsat iställt på lite raffigare snygga underkläder. bland annat ett par svarta spetstrosor med röd snörning som är så läckra.
Underkläderna som jag har på bröllopet lär han få se och fota så det räcker ändå på bröllopsnatten :D
Cahe - Jag kommer att få mina bilder på en DVD. Ca 10 stycken skulle det bli. Med en snygg framsida. Jag får tillgång till bilderna så jag kan göra egna kopior och förstoringar om jag vill!!
*puffar lite* fler förslag?
Nu har jag beställt kläder till min secretbos i början av juli. Det blir två "outfits" - en svart och en vit.
Den vita:
Skjortklänning - www.asos.com/pgeproduct.aspx
Bh & trosa -www.anastacia.se/products/axami/Euphoria/V-551_V-558b.jpg
Skor - www.asos.com/pgeproduct.aspx
Den svarta:
Korsett (fast i svart inte rosa) -
www.kroppsnara.se/product_info.php
Korsetten har strumpebandshållare också så det blir ett par svarta stay ups med spets + ett par stringtrosor med bred spetskant till.
Har ett par svarta skor redan med hög kilklack till.
Nu är det bara att vänta och vårda sig själv i en månad!