Secretbox, rekvisita???
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
Jag ska ha änglavingar! Funderar på att fixa djävulshorn och eldgaffel också
Jag ska ha en liten prinsgroda att hålla i handen och kyssa på ett foto
Roligt med alla tips...nån som har fler? Måste finnas massor med roliga idéer...
Bring it on!
min m2b spelar hockey , så jag ska försöka få tag i hans hockeyhanskar och kanske hans matchttröjan. Men bara göra kanske ett el två foto me dom , för lite mer skoj skull. Annars ska jag ha med mig lite blommor Tror även våra ringar blir färdiga, då ska jag ha på mig den oxå.Vad har din m2b mer för intressen ?
stårbrud070728: ...alltså, min blivande har inget "givet" intresse som din. Det hade varit bra
Han är inte sportintresserad...
Nu har vi varit ihop så länge så de flesta intressena är gemensamma...vi älskar att vara på sjön och har egen båt, pysslar för fullt i trädgården och anlägger dammar och fan och hans moster , bygger konstant på huset och sen har vi börjat dansa salsa ihop...
Inte nåt som man lätt han plocka nåt från.
Kanske ska fixa en kaptensmössa haha
VArför inte ha med en kratta ett par gummistövlar, halmhatt och kanske trädgårdshandskar...? ..och till detta bara underkläder..?
Jag hade mina underkläder, skor, smycken och en tyllgardin att linda in mej i. Bilderna blev jättebra. Hade dessutom gjort provuppsättningen i håret och provsminkning innan så jag blev jättesnygg
Snart Jockes fru...
Guldfärgade rosenblad? Var har du hittat det? Det låter fantastiskt!
Evita: beställde massa prylar från USA
www.efavormart.com
Frakten var galet dyr, men beställde mer grejer så tjänade in det totalt bara på engångskameror.
Köpte även murgrönarankor i textil, ringkudde och guldboxar att göra presenter av...