Secretbox, rekvisita???
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
Nån som har tips på rekvisita att ha med vid fotografering till Secret Box?
Tänkte ta med mig min m2b´s skjorta, men kommer inte på nåt mer...
Nån idé?
Bra tråd! Ska göra Secret Box om 2 veckor.
Dum fråga kanske, men varför ska du ha med din m2bs skjorta? :)
Miss cykel-såg jättefina bilder där tjejen hade killens skjorta på sig på en bild, tyckte det var charmigt och sexigt att skymta sexiga underkläder under en öppen herrskjorta...och lite roligt. Skulle han ha haft slips hade den fått varit med på bild med
Jag gjorde en lite annorlunda secretbox, med inte bara (men såna med) vita skimande romantiska bilder. Förutom olika underkläder hade jag även med min mc-hjälm, skinnställsjacka och stövlar.
Jag blev jättenöjd med mina bilder och gick även med på att fotografen använde de som visningsbilder.
Kändes på något sätt som om det inte är jag, för jag skulle aldig göra något liknande - egentligen.
Jag ska ha på mig underkläderna som jag ska bära under brudklänningen.
Ett lätt genomskinligt lakan som man kan linda in sig lite lätt i.
Skriver om jag kommer på fler...
Gjorde secret box för några veckor sedan. Jag hade med mig smyckena, underkläderna, skorna och sjalen jag ska ha på bröllopet. Ett tips som min fotograf gav mig innan var att inte ha åtsittande underkläder denna dag som kunde ge märken. Har ni något gemensamt intresse så kan det va kul med något sådant kort. Jag tog kort i underkläder med boxningshandskar, när jag slog och sparkade :)
Fler tips? Snäääälla?
Ett bra tips är om det är nåt som din m2b tycker är lite sexigt/snyggt som är lite annorlunda (alltså nu menar jag inte pervo-annorlunda, bara nåt som är speciellt för din m2b).
Min m2b tex har en lite grej för tjejer med keps och hästsvans. Så där så hästsvansen sticker ut genom hålet i kepsen. Jag funderar på att göra en box och då kommer jag definitivt ha med mig en keps
En blomma, av den sort du ska ha i brudbuketten. Frukt,
Ska också ha en av min blivandes vita skjortor. Bilderna blir utomhus vid en strand samt vid en herrgård och skall tas i början av juli.
Övrig rekvisita som jag funderar på är vita kallor, pärlhalsband, solfjäder, övriga smycken, ett par riktigt snygga skor m.m.
Fler tips sökes verkligen!
Slog mig att man kanske ska ha med sig rosenblad att tex strö på underlaget på nån bild eller över sig på nån ,vad tror ni?
Jag har beställt guldfärgade rosenblad att och dekorera borden med...ska jag ta med såna eller köpa med mig riktiga?