Vad kostar det med en bröllopsfotograf och vad fick du för priset?
Vad kostar eran bröllopsfotograf och vad fick du för priset`?
Vad kostar eran bröllopsfotograf och vad fick du för priset`?
Bettina: Blev ni nöjda med era bilder? Kollade in hennes hemsida och blev glatt överraskad av priserna..Vi som trodde att vi hade hittat en "billig" fotograf för 4500 inkl. 16 bilder..Tji fick vi
PennyJenny
Var det Leander?!
bride080510
Alldeles otroligt nöjda :D, det enda "problemet" är att kunna välja ut vilka av bilderna vi ville få framkallade, det var SVÅRT! :D
Bettina: Låter jättebra..Ska genast kontakta henne och boka En liten fråga bara. När man har fotografen med hela dagen, ska hon ha någonstans att sitta vid middagen eller hur gör man??
5000 för två timmar före vigseln, foto under vigseln och vid ankomst till festen. Får ett album med 8-12 bilder, minns ej helt, dessutom alla bilder på DVD
Gutan>>>Japp. Känner du igen paketet? ;)
jagärsåkär>>>>Det är klart att man ska titta på helgheten och att antalet bilder inte är det vikgita. Vi får visserligen cirka 100 bilder på cd, men det var inte det som avgjorde att vi valde den fotografen, utan att vi gillade bilderna. Sedan har vi honom i fyra timmar, då tycker jag allt att en viss kvantitet ska följa, men så klart med kvalite. Men det är en viss skillnad på att ha en fotograf i 1 timme och få 20-30 toppenbilder och ha en fotograf i 4 timmar och få samma mängd. Jag förväntar mig att fotografens kvalite är lika hög oavsett om han jobbar 1 timme eller 4 timmar.
Vi ska betala 2000, då ingår resor inom hyfsat avstånd (han bor ca 7-8 mil söder om Sthlm), och ca 12-20 kort 9 x 13 cm, + CD
Gillar hans bilder www.vildangel.se
Bettina: Tack vad gullig du är..Tyvärr tror jag att du glömde skicka med länken..Jag fick bara en länk till trailern för Die Hard filmen *hi hi*