• Ladye

Vad kostar det med en bröllopsfotograf och vad fick du för priset?

Vad kostar eran bröllopsfotograf och vad fick du för priset`?

• Svar på tråden Vad kostar det med en bröllopsfotograf och vad fick du för priset?
  • blivandefruö

Vi ska träffa våran idag, kan höra av mig senare då jag vet exakt.

• anna_bella

jag betalar 4500 kr för bilderna.
    följande ingår
    bröllopsalbum på 45 bilder i 10X15 + skiva och 10 tack kort.
    bilderna ska tas ute i naturen , så hon kommer till platsen.

• Zafiren

Våt tar 1700 för studiofotografering, inga kort igår...300kr extra för utefotograferingen.
    1000kr för film i kyrkan.

• c_t

5750:- för 2,5 timmes fotografering, 1 bröllopsalbum på 30 bilder, 30 tackkort samt alla bilderna högupplösta.

• PennyJenny

5500 för ett paket som innefattar porträttfoto innan vigsel cirka 1 timme, foto under vigsel, och foto på kyrkbacken efteråt. Vi får ett bildspel på dvd med cirka 100 bilder till musik (samma sång som vi har i kyrkan), dessa bilder högupplöst på cd, ett häfte som tryckts på tryckeri med cirka 35 bilder, samt 10 förstoringar i 18*24. Dessutom ingår en timmes förpart med provfotning.

• Ladye

okej det är ju inte superfarligt. Jag trodde de skulle ta typ 15000kr för en timme eller nått.

Är det i sthlm eller i resterande landet?

• PennyJenny

Mitt är på Gotland.

• Bettina.

Vi betalade 6000:-
    För det var hon med oss hela dagen (över 12 timmar)från att vi gjorde oss i ordning till och med festen på kvällen.
    Vi fotade porträttbilder både före och efter vigseln. Foton under vigseln, reportage under hela dagen, bilder av våra familjer och alla gäster.
    Det ingår även framkallning av 40 bilder 10x15, 2st 15x20 samt 1st 30x45.
    Dessutom får vi alla bilderna (890st!) på CD med hög upplösning så vi kan lämna in dem för framkallning när vi vill.

Vår fotograf är hemmahörande i Västerås, men jag tror hon är ganska flexibel.

• Ladye

Bettina det lät ju jättebra: vad har hon för hemsida?

Svar på tråden Vad kostar det med en bröllopsfotograf och vad fick du för priset?