Pingstbrudar, 26:e maj 2007 (nr 2)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
Idag är vårt bröllopsfoto med i Östgöta Correspondenten, "Corren", om det är någon som har den och vill se... :)
måste jaga reda på den då ju ;)
roligt o följa er andra med :)
nu finns där bilder på vår hemsida från fotografen
sara-jonny.weddingannouncer.com/
En liten fråga till er, fruar :)
När skickar ni tackkorten? Eller har ni redan skickat ut dem kanske...? Vi har inte valt ut vilken foto vi ska ha än. Svårt tycker jag!!
lucky_bride...
våra tackkort kom fram idag :)
vi hade lite tur o hittade två kort som vi kombinerade i ett panoramaformat. allt det andra med fotona får sjunka in lite.
Nu finns några av fotografens bilder på vår hemsida :)
ericahenrik.weddingannouncer.com
Hej alla 26majbrudar! Nu har även jag hittat tillbaka hit
Här är ett bildspel från våran dag om man klickar på i på första bilden får man beskrivning till varje bild...
www.flickr.com/photos/9872214@N08/sets/72157600705165816/show/
den är för lång för att bli klickbar tydligen men kopiera den med ctrl + C och klistra in med Ctrl + V i adressraden så ska det funka:)
hallå pingstbrudar var eeee ni? ;)
Åh vilka fina bilder ni andra tjejer har!!! Har alla vlat och beställt tackkort redan? jag tycker det är suuupersvårt...
misstänker att semester och allt surfande här kräver en paus ibland. *ler
bröllopsängeln
Jag undrar också vart alla är, men det är väl som daydreamerinlove skriver... :)
Vi har beställt tackkort nu, men inte fått dom än. Tyckte också det var jättesvårt att bestämma sig!
Semestrar har väl inte stoppat någon föruuut:) Men det är klart nu när bröllopet är över blir aktiviteten mindre här:) Åh vad roligt att beställa tackkorten!! Vi borde också..men det får bli senare.
bröllopsängeln; har ni inte hittat de kor ni vill ha, eller är det designen?
öööhhh.... kort ska det ju vara. *s