Pingstbrudar, 26:e maj 2007 (nr 2)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
HJÄLP ja ha fått feeebeeeeer =/// å ont i halsen är på gång! var ska ja ta vägen, två dagar stenhårt jobb och ta hand om lilllen...herrergud varför just nu =(
sera
Nej, vilken otur!!!! Hoppas du hinner kurera dig till lördag. Det hade kanske varit värre om det kommit kvällen innan, om man nu ska försöka se det positiva... :) Jag har själv varit orolig för att bli sjuk till den stora dagen, men än sålänge verkar det vara lugnt. Krya på dig!!!
ok, ok tjejjer... nu börjar det närma sig ;)
jag har kikat in till blomsterhandeln- jättefina blommor :)
nästan allt är klart. ska få dekorera kyrkan imorgon- roligt :)
men, hmm... har INTE fått tag på chauffören till limosinen. nervöst :(
Hej tjejer!
Nu är det snart dax! Känner ett konstigt lugn, så jag undrar vad det är jag missat. Har gått igenom allt och känner att jag har allt under kontroll, men nåt måste jag ha missat, eller så känns det bara så!
Nu ska jag börja packa väskan för festen och en annan för bröllopsnatten!
Lycka till anna pingstbrudar om jag inte hinner hänga här innan vi gifter oss!!
sera
krya på dig!!!
lucky_bride...
kommer ni att färdas med bil eller typ häst o vagn innan/ efter vigseln?
blir så himla trött. har ringt, lämnat meddelande, messat men inget svar alls om vår transport. känns skitjobbigt... har liksom varit bokat sen i november :(
nu e jag frisk men jag har övertagit lillens ögoninflamation.....mn guuuu kanja inte få va frisk bara?! tack alla =)
sera
stackars dig!!
tvätta och tvätta allt vad du kan med ljummet vatten så har du kanske tur att det är över till imorgon.
daydreamerinlove
Vi kommer åka häst o vagn efter vigseln :) Ska bli så mysigt!
Hoppas det ordnar sig med eran transport!!