Pingstbrudar, 26:e maj 2007 (nr 2)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
Startar om den här tråden nu, eftersom den förra var avstängd...
Hoppas alla ni som ska gifta er på lördag hittar hit :)
moa; kikade på er sida. såg var ni skulle vara. vi kommer att dyka upp där på fm för att hämta upp våra ballonger ;)
daydreamerinlove
Vad kul!!! Då kanske vi ses, vi är där vid 13 och fotar, men ni kanske är där innan!?
För oss har det mesta strulat de senaste dagarna, bandet har dubbelbokat sig, beställningar på bil och kläder försvunna. Begravningar i kyrkan dagen innan så vi inte kan dekorera, festlokalen uthyrd på fredagen, även det för 2 minnesstunder.... Jag har slitit mitt hår, men efter mycket omplanering verkar vi få det att funka i alla fall.
Nu är jag mest nervös inför cateringen och om de ska få med allt som vi önskat.. ska ringa dem imorgon igen och förhoppningsvis kommer de att ha tid att gå igenom middagen.
Vad har du kvar?
Bara TRE dagar kvar!!!
Hur känns det för er andra?!
Fyller på listan med ännu en pingstbrud
Lucky_bride (Linköping) ericahenrik.weddingannouncer.com
26maj2007 (Nv Skåne) sara-jonny.weddingannouncer.com/
dreaming_princess (söderköping) daydreamerinlove.weddingannouncer.com
Moa Malviker (Norrköping)
I&R (stockholm) inkarickard.weddingannouncer.com
AnniePannie (Stockholm) annicahjartatommie.weddingannouncer.com
BolinderBrud (Särö, Halland) www.majbrollop.se
Bröllopsängeln (Stockholm)
Snart Fru Seefeldt (Halmstad) seefeldtwedding.blogspot.com
C&R (Alingsås)
Jessy1 (Dalsland)
EmmaStina (Söderköping)
Vad tråkigt för er att det strular till sig så här i slut skedet. Hoppas att allt ordnar till sig till det bästa.
Det har strulat lite för oss också men det börjar fixa sig. Har bara 60 placerings kort att göra ... , skulle ha fått färdiga hållare men det blev visst missat..
Hur mår era blivande?
Min är så nervös att han bara gör fel på jobbet, äter inte och hemma går han bara runt som i ett vakum
Själv är jag en så länge helt ko lugn. Känner nog mera en stress över att allt ska bli klart i tid så att man inte behöver göra något på lördag utan bara njuta av hela dagen.
Kram på Er alla och lycka till på Våran stora dag!!!
EmmaStina... jag är alltså inte ensam om att säga ja i söderköping ;)
vi kommer viga oss i brunnskyrkan. ni???
vi kommer faktiskt att ha vårat på villa andrum. blir jättebra. lite privat sådär och rum till bra priser för våra gäster som kommer lite längre bort ifrån. vi blir inte så många, men för oss känns det jättebra. de allra närmaste. (25 st)
moa; hade varit kul- tyvärr é ju schemat späckat så vi dyker in redan vid tio troligtvis. sen är det ju frissan vid 12 och allt annat som kommer. *ler
kort vid 13... åhh, då börjar eran dag lite tidigare än våran ;) vem skulle fota er?
ja, visst är det tråkigt när saker inte blir som det är planerat. tycker jag haft allt under kontroll men nu känns det inte riktigt så.
bilen är jag lite nervös för, har inte hört nåt även om jag mailat. måste ta tag i det imorgon. *pust*
vår lokal har också arrangemang på fredag, t o m lördag på da´n o det kändes inte så himla kul eftersom det inte har sagts något om det. så jag lär ju inte få lägga en sista touch på allt som jag hade velat. :(
brudbuketten (som INTE är billig) har vi bara diskuterat över telefonen för den bilden jag hade med mig till företaget ska det ändras färgtema på. och det som var sagt innan med blommor som var bestämt blir det inte då den färgen helt plötsligt inte finns. ok, de är jätteduktiga- men jag vill fortfarande känna att jag har lite kontroll och får det som jag tänkt mig. just nu känns det som jag struntar i vilket och bara lägger över det på de berörda personerna. känns lite sorgligt/ tråkigt faktiskt. men ORKAR BARA INTE försöka göra mig förstådd. den enda som jag känner har varit riktigt serviceinriktad/ velat lyssna in är frissan och det känns jätteskönt. ja, jo- kicki om ballongerna med :)
men, men som du säger- man får tänka om. ska be två av mina vänner som känner mig väl att försöka tänka som mig en stund vad det gäller festlokalen. *s
idag är det städning och förhoppningsvis lite shopping i em som gäller :)