Oktoberbrudar
Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
Håller tummarna!
Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
Håller tummarna!
Längtar verkligen efter min klänning, beställde den för snart 2 månader sedan men det kunde ta upp till 16 veckor innan den kom så det kan dröja ett tag till :P
Rosviol
Jättefin. Tycker det är så snyggt med öppen rygg.
Nemo nisi mors- Tack!:D
Måste berätta. Har hjälpt min syster att klara en kurs i matte B. Nu fick jag precis en jättefin brudväska av henne som tack för hjälpen. Jag hade nämnt den i ett anat sammanhang och det hade hon lagt på minnet.
Nu har jag något lånat (min systers pärlörhänge), något blått, (en brosch i halsbandet), något nytt (brussmycke och klänning) något gammalt (en ärvd psalmbok).
Snäll syster tillika tärna jag har
tack så jätte mycket för ditt senaste inlägget. Har ritigt grubblat på vad jag ska ha som gammalt. Tål ju inga smycken förutom silver från Guldfynd (ja jag vet att det är konstigt) Men nu vet jag, har en jätte söt liten psalmbok i vitt och guld som är ärv i flera generationer. Tack!! nu kan jag sluta leta, KANON!
Min syster har samma allergi. Tål knappt guld. Halsband i metall (kvittar hur ädelt det är) är uteslutet. Ett av hennes pärlhalsband har fått specialspänne där man för in ena delen av knäppet in i en pärla (alltså ingen kontakt med huden)
Finns en tråd som är specifik för 6/10 brudar www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2212373.html
Såg att det fanns fler som ska gifta sig det datumet!
Vi var ute och åt igår. Har inte tänkt på att den restaurangen har festlokal. Kan inte släppa tanken på hur perfekt den är för oss. Vi är den typen av folk som passar i en lokal med träbjälkar och öltunnor, lite rustika.
I matväg blir det inte dyrare än där vi bokat men egen alkohol är uteslutet på restaurangen .
Restaurangen ligger dessutom ett stenkast från kyrkan så vi kan gå dit efteråt samt ett av stadens mysigare hotell är i porten bredvid.
Min m2bs systers man spelar bl.a. trumpet så tänk vad häftigt om han spelat något svängigt medan vi och alla gäster gick från kyrkan till restaurangen (tar inte ens 5 min).
Framme serveras champagne och tapps. Vi hoppar huvudrätten och servera deras enorma plankstek med klyftpotatis som huvudrätt. En mini ostbricka som mellanrätt och sen bröllopstårta innan dansen.
AAAAA!!!! Blir galen.
Nickan 78: va inne på min sida nu där jag köpte min brud klänning och så skulle jag jämföra den med din klänning( den sista jag tyckte så mycket om) haha det är LIKADAN haha lite roligt faktiskt har ju inte sett den på internet sidan innan så det va nog därför jag inte reagerade först men nu såg jag ju att det va samma
Visst e den snygg
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2293071-2.html
www.asperabride.com/html/4204.html
skulle det va