• Miai

Oktoberbrudar

Är det någon som gifter sig i oktober 2007?
    Vi gifter oss den 13 oktober men väntar på besked om lokalen vi vill ha är ledig.
    Håller tummarna!

• Svar på tråden Oktoberbrudar
  • Kaptenskan

Jag hoppas kunna ansluta mig till den här tråden snart. Han friade igår och vi vill gärna gifta oss i oktober (varför vänta längre än nödvändigt).

MrsNilsson - skönt att ni inte kommit längre. Jag fick panik idag när jag köpte Amelia brud&bröllop. Typ allt ska vara gjort 6-12 mån i förväg. Vi har ju bara fem allt som allt...

• Cahe

Hej på er tjejer!!

Här är en till oktoberbrud! Den 13e smäller det
    Får nog säga att det känns som vi har läget under kontroll. Har varit ledig sedan januari så jag har hunnit med en hel del sedan dess
    Nästa sak att göra är att köpa frimärken och lägga inbjudningarna på lådan!

• Miai

Hjälp, har precis läst checklistor och bröllopstidningar för första gången.
    Känns som jag ligger 6 mån efter med planeringen.

Skönt att se att fler känner som jag!

• Cahe

Får lov att erkänna att jag fick panik första gången jag läste dessa checklistor!!! Massor att göra så långt i förväg, men jag lovar, det är ingen panik!! Det är bara att börja beta av en sak i taget

• Miai

Tack för de tröstande orden.
    Det är som du säger Cahe, det är bara att ta en sak i taget.
    Idag har jag mailat lite olika band och hoppas på positiva svar!

• Nemo nisi mors

Hej igen!

Vart skall alla gifta sig.

Själv ska jag gifta mig i St: Maria kyrka, Ystad.

• Miai

Vi gifter oss på Carlshälls Gård på Långholmen i Stockholm.
    Som vi planerar nu kommer både vigseln och festen att hållas där.

• Bröllopstokiig

Hej alla

Är helt ny här och gissa om jag blev glad när jag såg den här tråden

Jag ska gifta mig den 6 Oktober
    Har precis kommit hem från att beställt min brudklänning, åhh jag blev sååå nöjd, ska fixa kort på den så ni får se, vill ju så gärna visa

Någon som har msn? skulle va kul att kunna följa någon mer här i från och kanske ge varann lite ideer?

• Bröllopstokiig

Glömde..har fixat lokal snart kyrkan även kollat upp vad det mesta ska kosta, ska börja göra våra inbjudningskort snart

• Rosviol

jag har msn om du e intresserad. Håller med om att det skulle va kul att kunna följa någon mer här i från och kanske ge varann lite ideer?

Svar på tråden Oktoberbrudar