• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hello! ställde mig på vågen och nu står det stilla men jag ska snart ha min mens och brukar då öka 1-2 kilo bara i vätska så det är nästan mer intressant att se nästa vecka vad vågen visar.

Annars tycker jag att det funkar bra, äter ordentligt inget onödigt dricker mycket vatten och rör på mig varje dag.

Har insett att jag inte kan göra så mycket mer egentligen utan får helt enkelt lita på min kropp.

Kan åtminstone glädja mig med att jag har tappat 2 kilo sen klänningen kom så förhoppningsvis kommer den väl inte att sitta som ett korvskinn.

Kul att du kommit igång igen Jodie nu är det nya friska tag.

Varför inte skriva upp våra mål?

Vi behöver inte skriva vad vi väger utan så här kanske?

Lotta49
    målvikt: 60 kg
    minus sedan start: -7 kilo

och sen skriver vi typ "viktnedgång denna vecka" och spikar en vägdag vi alla väger oss på .

Vad tror ni om det?

Så kan vi peppa varann ordentligt och verkligen komma igång nu.

• lotta49

Jag röstar nog för onsdagar.
    Jag är en sån där människa som alltid lyckas slarva på helgen, gärna när det vankas fredagsmys t ex så att kliva upp på vågen på lördagen känns sådär.

Men jag röstar gärna, onsdag eller lördag brudar?

• lotta49

hej igen! Nyss hemkommen från min möhippa som var superkul!

Dock blev det nog liite för mycket av det goda så jag måste verkligen kämpa på nu innan onsdag.

Hur går det annars för alla er andra?

• lotta49

Jadå Jode, det kommer att gå bra ska du se!

• lotta49

japp, här har man också syndat må ni tro!

I dag blev det mjukglass och korv i bröd , USCH!

Men jag skickar ett lycka till till er alla i morgon, tror vi kan behöva det allihop!

• lotta49

Lotta49:

målvikt: 60 kg
    resultat sedan start: -11 kg
    resultat sedan förra veckan: +0,1 kg

• lotta49

Hej tjejer! Hur går det för er?

I dag har jag börjat med naturdiet för att speeda på lite inför mitt bröllop den 25/8.

Jag köpte Wildberry eftersom det bara fanns den kvar.

Jg byter ut 2 st mål mot naturdiet tänkte jag och äter sedan middag som vanligt, hoppas att det ska ge lite resultat i alla fall.

Hoppas åtminstone på att jag tappat 3 kilo i alla fall för då slipper jag tänka på att dra in magen

• lotta49

Hej tjejer! Hoppas det går bra för er! Här har det ju varit lite stiltje ett tag, det är mycket nu inför bröllopet

Ok, här kommer mitt resultat:

Målvikt: 60 kg
    Resultat sedan start: -12,2 kg
    Resultat sedan förra veckan: -1,2 kg

Nu är det 4:de dagen som jag kör med Naturdiet kombinerad kur och jag är såå himla glad att det fanns chokladsmak i affären.

Köpte Wildberry men tyckte si så där om den. Köpte hem chokladen i går samt några måltidsersättare och jag säger bara: Mums!

Den är verkligen jättegod! Smakar som Pucko ungefär.

Sen försöker jag röra på mig även om mitt schema är lite tajt just nu. i går blev det 1 timmes promenad + klippning av gräsmattan. Jag var heelt slut efteråt.

Hur går det för er andra?

• lotta49

Haha, ja de får skylla sig själva när de häver ur sig såna saker

Du ska se att det rättar till sig Jodie. I bland måste man få släppa på alla spärra och slippa tänka på allt man stoppar i sig, annars går man nog under till slut.

Nu tar vi nya friska tag så lovar jag att det blir ett annat resultat nästa vecka!

**snart brud**: Tack så mycket!

Och bra jobbat du också, det är ju kanon trots tre kalas!

• lotta49

Godisråttan: Välkommen till vår tråd!

• lotta49

Haha! Ja, tyvärr är det ju så att VÄLDIGT många restauranger serverar alldeles för fet mat.

Däremot måste jag slå ett slag för hamburger-restaurangen M( vill inte göra reklam) som har GI-burgare i salladsblad. Den är så himla god och man saknar inte ens brödet!

• lotta49

Åhh, nu måste jag bara skriva lite här igen. Jag har syndat!

i dag blev det en fet carbonara med riven parmesan och äggula på. Jag åt en portion och nu mår jag JÄTTEILLA!

Usch, jag blir såå arg på mig själv när jag själv kan tycka att jag varit så duktig resten av veckan.

På något sätt måste jag försöka rädda det som räddas kan!

Så det får helt enkelt bli en promenad i kväll fast jag egentligen inte alls har tid. En tårta till skall göras och frysas, placeringskorten printas samt festprogrammen.

3 skivor till skall brännas och så måste jag på måndag ringa kantorn, solisten, bandet etc, etc! Puh!

Tur att man bara gifter sig en gång

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?