• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Jaa, heja Jodie!

• lotta49

Jag har tappat sedan starten i maj ungefär 11 kilo totalt med alltihop men det är tufft att komma i gång om man är pasta-freak som jag tex.

Men efter ett tag inser man vad mycket gott man faktiskt får äta och då rullar det på mycket bättre.

Lycka till!!

• lotta49

Nu har jag verkligen kört fast!!

Det är 5 veckor kvar till bröllopet och jag vill bli av med 6 kilo innan dess.

GI verkar inte funka alls längre, jag har snarare börjat öka i vikt

Jag behöver rejält med hjälp nu, har så mycket inbokat också att gymträningen inte kommer att bli av som jag lovat mig själv.
    Bröllopsbestyren tar så mycket tid nu.

Tips, ideér, vad som helst!!!

• lotta49

Jodie: Har du bara kört "ren" kur eller har du ätit någon "fast" föda?

Känns som om något drastiskt måste hända, är rädd att klänningen inte ska passa mig när det är dax

• lotta49

Nej visst är det sjukt att man blivit så här. Man hänger upp sig på minsta lilla gram.

Men så här tänkte jag lägga upp mina 5 veckor (försöka i alla fall):

*Äta på samma tider varje dag.
    * Motionera minst 45 minuter VARJE dag.
    * Dricka minst 2 liter vatten om dan.
    * Byta ut 1 mål mot pulver och då tänkte jag ta det mål jag äter allra minst, lunchen.
    *Inte äta efter kl 18 på kvällen utan bara dricka om jag känner hunger.
    *Inte dricka alkohol innan bröllopet förutom hippan då men i måttliga mängder.

Vad tror du om det upplägget?

Sen tror jag att det är viktigt att använda sig av måttbandet eftersom det är ju avgörande när det gäller klänningen.

Nu kämpar vi på!! Kom igen nya friska!!

• lotta49

Japp, situps får det bli. Jag har även börjat göra armhävningar fast på knä för att få bort lite av gädd-hänget till dagen D.

Har en klänning med smala axelband så då vill man ju se lite slimmad ut

I kväll kommer det att bli en power walk på 60 minuter, har laddat Ipoden med ny musik.

Sen har min bror köpt ett hemmagym så jag tänkte gå till honom köra där och sen promenera hem. Det är närmre än gymmet och samtidigt får jag mig en runda motion.

Det borde jag hinna med.

• lotta49

Glömde lägga till att jag tänkte göra så VARJE kväll med motionen.

• lotta49

Ja men det är ju kanon det med. Sen måste du ju ändå ta det liite lugnare eftersom du kör ren kur med nutrilett, eller hur?

Och situps funkar ju det med!

• lotta49

Ja, luft och VATTEN brukar vara kanon mot h-värk!

Själv ska jag också gå ut nu!

Vi hörs snart igen!

• lotta49

Ja visst är det orättvist?

Får man fråga vad det var för parfym du har köpt?

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?