• nyår07

GI:are, finns ni där ute?

Unnade mig också midsommarmat i fredags, men nyttigt sedan dess.
    Motionerar varje dag, så hoppas på resultat snart....

Härligt Jodie att vara så nära, blir lite avis själv. Har ju 6 månader kvar!

• nyår07

Jodie - usch ja, det vore en katastrof!!
    :)

• nyår07

måste bara berätta....

var iväg och skulle handla mat idag, gick sedan bara inom en klädesaffär. Såg dock en supersnygg klänning, och tänkte "nåja, jag provar".

38.an var för stor, så fick bli en 36.a!!
    Givetvis köpte jag den!!

Jag vet, storlekarna skiljer sig rejält från plagg till plagg, men det spelar ingen roll just nu!!!

• nyår07

måste berätta, jag HAR gått ned i vikt senaste dagarna. Nu har jag bara 4 kg till målvikten (då har jag totalt tappat 26kg från det att jag vägde som mest)

SKA bara klara det till bröllopet - och gör jag det ska det bli en secret box också!!

• nyår07

Jodie -lider med dig.

Hur mycket tror du att du skulle behöva gå ned för att kunna ha den?

Du tror inte att nån pulverdiet skulle funka som nödlösning? Har du bestämt dig för en klänning är det ju trist om det inte går menar jag!!

• nyår07

lat kan du va nån annan gång...

nu ska du i drömklänningen, tänk på det när du tar din promenad.tänk på det när du äter etc.
    det är bara nån ynka vecka kvar.

du klarar det!!

• nyår07

you´re welcome - det är det vi är till för i denna tråden!!

• nyår07

Jodie - vad skönt med klänningen!!

Vad fick du göra på möhippan? Klart du fick unna dig.

Själv har jag unnat mig UTAN möhippa!!

• nyår07

Vilken härlig hippa, så annorlunda med brandmanstestet!!
    Trist bara med missförståndet mellan din M2B och tärnorna - men det är ju trots allt inte det vare sig han eller du kommer att minnas i efterhand!!

• nyår07

lotta49 - låter härligt med semester - hade behövts här med. Veckan du var borta hade vi bara regn, regn och åter regn...

Kul att du inte gick upp, och att du nu är motiverad att kämpa vidare.

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?