18 augusti 2007, nr 2
hej såg att våran förr atråd var avstängd. nu lagar jag en ny.
så välkommen in.
hej såg att våran förr atråd var avstängd. nu lagar jag en ny.
så välkommen in.
oi, det var mycket att läsa nu!
välkommen Cheysa!
vi bestälde vår vin från systemet idag (för 57 st)!
mouserande: 26fl (fast det är för 77 st)
vitt: 13fl
rött: 29fl
desert: 9fl
Men du har väl ändå rätt att retunera den? Det bör ju finnas någon ångerrätt på det, det har man väl alltid om man köper på nätet, postorder eller via telefon. Visst, du får troligen betala frakten men det är ju i alla fall mindre.
Trist dock att den inte kommer i tid.
Jo jag har rätt att returnera den. Frakten kommer att bli 250kr. Det som irriterar mig är att det är när den kommit in för "dispatch" som det är för sent. Och jag sade redan för 2 veckor sedan att jag inte ville ha den om den inte kunde garantera att den inte kom i tid så det var nog bäst att cancellera. Och nu idag säger de att ojdå nu har den ju kommit så då är det för sent. Suck!
Kommit till dem menar jag, den var ju slut från början.... Jaja det ordnar sig nog men jag har verkligen tjatat och tjatat på att få cancellera....
Skönt att höra att fler inte är helt lugna...
Chaysa: Onskar nästan att jag gjort som du... Trodde att allt var packat och klart men ju mer vi planerar desto mer alternativ dyker det upp. Hjälp! Vore skönt att ha hjälp av nan som vet och har gjort det förut. Man är ju inget brudproffs direkt;)
Visst är det klurigt att bestämma rätt mängd dricka. som tur är kan man ju lämna tillbaka pa Systemet. Bättre att ha för mycket än för lite i alla fall:) Är ni oroliga för att det ska spara ur med fri bar? Min m2b säger att det är ju vuxna människor, de kan nog hantera sprit men när det finns sa mycket, blir det inte frestande för vissa att bara häva, eller?
sommarbröllop: Programmet ja, det verkar inte som om det vill göra sig själv. Konstigt... Fast mest stressar jag över vigselprogrammet och ordningen där Vi har internationell vigsel sa det blir lite sprakproblem. Men det löser sig nog.
Sommarbröllop 07
jobbigt! kan du inte bara lämna den i posten så att de skicker den tillbaka till var det har kommit ifrån? vet inte hur det skulle funker... men vad ska de gör i posten om nån hämtar inte en paket?
tree - Jag ver inte... Tror att det kanske är straffavgift om man inte hämtar det. Nej det är nog bara att hämta och skicka tillbaka igen tråkigt nog. Tycker nog att de skött det riktigt dåligt i alla fall så jag hoppas bara jag får tillbaka min pengar sen
kraman - Ja jag tycker också det är konstigt att det inte fixar sig själv. ;)
Hej hej
Förlåt att jag hoppar in i denna tråden vi saknar en viss Daia Gräddnos i Bohusläns tråden och äntligen hittade jag henne kan du inte poppa in på
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2360552.html
Så förlåt igen för att jag hoppar in
Shit... bara 24 dagar kvar, tjejer!
Hur ligger ni till?
Jag ska sätta mej ner i helgen och göra festhäfte, vigselprogram, rispåsar, toalettkorg, sy dukar, pyssla med favors och knåpa ihop bordplaceringen...
Ganska mycke kvar ändå..att göra.... shit, blir lite nervös.. inte långt kvar nu...
*men de e roligt....*Kram*
tvillingmor
oi.... 24 dagar.... vi måste köpa fina paper för att skriva ut festprogram på... och göra favors... och bordplaceringsplan...
vi har tänkte att kanske avboka tältet vi har bokat också. det verker att det finns ett rum i slottet som är tillräkligt stort om alla gäster stå i stället för sitta... vi tänkte att var mycket bättre än ett tält eftersom det skulle låter så mycket om det regnar hårt... dock alla har sagt att på agusti ska vi få verkligen fint väder! det hoppas vi alla här iaf!