Hur ofta?
Hur ofta har du och din partner sex?
Jag och min m2b brukar försöka att få till minst två gånger mys i veckan. Hade gärna haft det oftare, men veckorna är fyllda med plugg, träning och trötta kvällar :(.
Hur ofta har du och din partner sex?
Jag och min m2b brukar försöka att få till minst två gånger mys i veckan. Hade gärna haft det oftare, men veckorna är fyllda med plugg, träning och trötta kvällar :(.
Ja, vi kan oxo ansluta oss till denna ligan :) Det är helt okay dock, hellre kvalite än kvantitet!
nä hellre kvantitet OCH kvalitet ;)
Jag skulle gärna också ha kvalitet och kvantitet, men så är det inte. Jag är den som vill överlägset oftast, men jag jobbar oregelbundna tider och ibland är jag tokstressad och pluggar dygnet runt. Och så reser min sambo mycket i jobbet. Summa summarum kanske vi under de senaste månaderna snittat på två till fyra gånger per månad.
Jag hoppas och jobbar på att det ska bli ändring på det. :)
nja.. ett par gånger i veckan.. men snart är vi gifta och det sägs ju att man inte få sex som gift:P
Är det så ni som är gifta - blir det nån skillnad i se*livet efter bröllpet?? ...
Min Kille och jag "myser till det" ca 1-5 ggr per vecka beroende på hur mycket vi jobbar och så. Jag jobbar både dag kväll och natt, och han växlar mellan dag coh kväll.
Smutt: Ja, inte dåligt att få till det såpass ofta under de omständigheterna!
I era förhållanden, blir det bara att ni "sexar till det" helt spontant, utan att behöva några ord, utan det sker via kroppsspråk, blickar och så? Eller behöver ni mer "planera" och så? Och är det oftast/alltid samma person som oftare vill och tar initiativ, eller varierar det?
((Kram))
Någonstans mellan 1 gång i månaden till 5ggr per dag, det går i vågor...
Det är en massa mer sex efter man är gift, då har man itne en bröllopsplanering som tar tid. Från ett snitt på en gång i veckan till ett snitt på 5ggr/vecka :)
Lena+Mattias=sant: OK. Men menar du att ni bröllopsplanerat hela eran relation innan ni gifte er alltså? Jag menar mer tiden längre innan bröllpet, inte i all bröllopsstress och så.
((Kram))