• *princess*

Hur ofta?

Hur ofta har du och din partner sex?

Jag och min m2b brukar försöka att få till minst två gånger mys i veckan. Hade gärna haft det oftare, men veckorna är fyllda med plugg, träning och trötta kvällar :(.

• Svar på tråden Hur ofta?
  • Pomodoro

Vi hade bada onskat att det vore oftare, men jag jobbar 50-60 timmar i veckan, han pluggar jamt, sa det blir inte alls ofta (1-2ggr/vecka). Men vi pussas och kramas valdigt mycket.

• miffolina

Ni som gör det minst en gång/dag: Hur får ni tid? Kör ni mycket snabbisar å så?

• Kristina07

Nej, väldigt få snabbisar.

Men vi tittar inte på TV! Vi prioriterar vårat sexliv.

När barnen är i säng (3 st) så plockar vi iordning inför nästa dag, och så hoppar vi in i duschen tillsammans, och sen går vi och lägger oss.

På helgerna och semestrar så går barnen upp själva och tittar på morgon TV och vi ligger kvar i sängen.... :)

• c_t

Haha inser just att vi är helg-knullare!
    Vi är så trötta på vardagarna med framförallt jobb och sedan träning att ingen av oss riktigt orkar. Men från fredagen och hela helgen så har vi alltid massor med sex.

• Kristina07

en sak till!

När barnen var små hade vi mindre sex under några år. När man aldrig visste om man skulle få sova hela natten var det svårt att välja bort att somna tidigt till förmån för sex.

Nu när yngsta är 5 är det SÅ mycket lättare! Så om ni som tycker ni har sex sällan har små barn, så ska ni veta att det blir bättre och lättare!

• Abra

Kul tråd!!

Själv "vuxenkramas" vi i genomsnitt 1-3 ggr/v.

Det varierar mkt beroende på att vi jobbar olika tider, skift och har mkt fritidsaktiviteter, och väljer ofta sömn framför att "få till det".

Jag skulle dock önska att det vore oftare, men det är inte så lätt att få "alla bitar på plats" alltid i livet.

Visst handlar det om prioriteringar - men då behöver man ju va översens om prioritering vad gäller TV-tittande etc, och ha samma behov vad gäller sånt, och så är det inte i vår relation tyvärr, inte för tillfället iaf - men är nåt jag skulle önska. Sen är det ju olika på hur man ser på "ofta" och "ofta"...

Jag är full av beundran och faktiskt lite "avis" på er som verkar ha så lätt att "få till det" ofta fast ni t.o.m. har småbarn och mkt att göra! Härligt att den delen av relationen fungerar så bra - för det är ju en väldigt viktig bit! Eller vad tycker ni andra?...

För mej är den delen helt grundläggande och gör att jag känner att vi är närmare varandra på alla plan, jag känner mer gemenskap och kärlek om vi har det bra på det planet.

((Kram))

• Pumpkin

Någon gång i månaden typ. Vi är ju uppenbarligen UFO:n.

• Gosegrisen

Pumpkin - 5 juli 2008

Ni är inte ensamma UFO:n... Vi spelar i samma liga!

• sharya

Sällar mig också till "ligan".

Svar på tråden Hur ofta?