• *princess*

Hur ofta?

Hur ofta har du och din partner sex?

Jag och min m2b brukar försöka att få till minst två gånger mys i veckan. Hade gärna haft det oftare, men veckorna är fyllda med plugg, träning och trötta kvällar :(.

• Svar på tråden Hur ofta?
  • Bettan6

Hej! Vi försöker hinna med två gånger vi med, men hinner inte ens det ibland. Vill gärna oftare jag med, men tiden & lusten samtidigt finns inte...

• silverdrake

det där går i vågor, ibland några gånger i veckan, ibland några gånger i månaden(!!!!) men man ska ju inte tvinga sig till något bara_för_att_det_var_längesedan var lite sådan förut, tog initiativ till sex inte för att jag var sugen utan för att det var ett tag sen. har slutat med det och sexet, när vi väl har det är mkt bättre.....

tror det är farligt att mäta med hur andra par gör, det är ju jätteolika. :)

• Fru Cinderella

Ja, oftast blir det tyvärr bara 1 gång i veckan eftersom vi knappt ses pga. jobb i veckorna (Jobbar olika tider).. så helgerna är vår mystid

• atten

det varierar. oftast ett par-tre gånger i veckan. då vi ville bli gravida körde vi varannan dag, nu när vi väntar barn så blir det då jag känner för det, men det är oftast två-tre gånger i veckan ändå, förutom alldeles i början då jag var så trött, då blev det mer sällan.

• rosesarered

Sen vi flyttade ihop så har det tyvärr blivit mer sällan:(
    Varierar ganska mycket, beror på hur det är i övrigt om det är mycket med jobb och plugg osv.
    Men oftast så är det 4-5 gånger i veckan, jag skulle gärna ha mys varje dag om lusten och tiden räckte till;)

• orkideen

Vi har småbarn och hittar inte så mycket tid för varandra men vi kör ändå nästan alltid en snabbis på kvällen innan vi sover och dom här lite längre och bättre stunderna brukar vi få till 1-2 gånger per v. dvs om ingen av oss är sjuk då.

• clng

Jaha,

Vi brukar får till det två-tre ggr/vecka.
    Allt beror väl på. Vi satsar på kvalitet inte kvantitet..
    Däremot kan jag önska att vi låg lite oftare, men så är det väl när man jobbar, tränar och är trött...

På sommarn brukar det bli oftare. Då brukar vi "gå plocka svamp" i skogen..
    Deet tycker ungarna är trist!

• Joleen

Det varierar, för oss är det aldrig lusten som fattas, däremot tiden. Har massor av aktiviteter efter jobbet som gör att vi ofta är hemma vid tio-tiden på kvällen. Ibland när vi har en eftermiddag utan aktiviteter, som igår, så blir det två gånger! Men i snitt 3-4 ggr/vecka.

• Kristina07

1-3 gånger per dag. Är nog bara max 5 dagar sen vi träffades som vi inte älskat.

Fast 3 ggr per dag blir det bara barnfria helger ;)
    Vi har 3 barn, så det är inte ofta alla 3 är borta samtidigt...

• c_t

Oj vilken svår fråga!

Vissa dagar kan vi ha sex precis hela dagen med undantag för matpaus och vätskepåfyllning och ibland går det 4 dagar utan att vi har sex. Men 3-5 ggr i veckan måste nog vara snitten för oss iaf.

Svar på tråden Hur ofta?