• Malla77

Pampig utgångsmarsch

Vi skulle vilja ha någon pampig utgångsmarsch, behöver absolut inte vara någon brudmarsch! Någon som har några bra förslag??

• Svar på tråden Pampig utgångsmarsch
  • janson77

Tessan, jag har mailat dig....

• Frantic

The Winner takes it all är väl ett konstigt val? Texten är ju jättesorglig och handlar om att han är ihop med en ny tjej och att hon sitter ensam och är ledsen.

• sera

oooh igår spelade jag den utgångslåten som min blivande hade valt för honom...och han tyckte den lät skit o bara skrattade och hävdade att han inte alls hade bestämt den hahahah så vi ändrade tillCharles-Marie Widors toccata och HELT plötsligt tyckte han att den blev jättebra =) konstig kille dedär..men ja blev nöjd iaf =))

• Tant Brud

Vidor toccata... vill också ha! Kan amorin eller någon annan som fått den, mejla mig också, tack snälla!

Vi funderar på Triumfmarchen ur Aida, men eftersom mitt X hade den så kanske det känns lite konstigt. Äsch, jag vet att den är vanlig, men jag vill inte att hans fru (de är med) ska känna att vi härmar

• LECT

tack så mycket amorin!

Tant brun, chihiro, rottizz, mr&mrs ochfru till pingst - you´ve got mail!

• Tant Brud

Hej... kan någon vara snäll och skicka filen igen. Mitt konto hade avaktiverats

volley.boll@hotmail.com

Funderar också på Beethovens 9:e Ode till glädjen. Men den kanske inte funkar på orgel?

• Loves Him And Music

Mendelsohns ut absolut! Den är så glad och pampig. Det känns som om den står för glädjen över att ha blivit vigda så den passar efter ceremonin.

Annars kan ni ju ha något annorlunda som folkmusik in och ut. Kolla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2117259.html

• gnilla

Vi kommer troligen ha Du är min man - med solist som sjunger, när vi går ut ur kyrkan *fniss!*

• Pärlemor

slår ett slag för Birkalåten, tycker den bara blir mäktigare och mäktigare *ryys*
    Jag avskydde första gången jag lyssnade på den, sen blev jag alldeles nockad av att höra den gång på gång. Den skall vi ha in, och Äppelbo ut. Tycker det är kul alla ni med nmig som väljer annat än klassiska (o något tråkigt förutsägbara)Mendelssohn/Wagner..

• Fliselin

Hej!
    Jag skulle också vilja ha Vidor mailad, om nu ngn orkar. Skulle vara så tacksam!

Fliselin

• mammacatta

Vi hade starwars temat - heeeelt oslagbart faktiskt!

• Pysseltomten

Skulle oxå jättegärna vilja lyssna på Vidor/Toccata, om någon orkar maila den till mig..??
    Har inte lyckats hitta den på nätet för att lyssna..

Svar på tråden Pampig utgångsmarsch